English

مجید جلالی:

در مورد حاج صفی و شجاعی عجولانه تصمیم نگیریم

سرمربی پیکان تهران گفت: باید اجازه دهیم حاج صفی و شجاعی صحبت های خود را مطرح کنند و بعد در خصوص آنها تصمیم بگیریم.

در مورد حاج صفی و شجاعی عجولانه تصمیم نگیریم

به گزارش خبرگزاری موج، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که ظهر امروز پنجشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: ما از انگیزه بالایی برخورداریم . باخت همیشه تلخ است و ما برخلاف انتظار نتوانستیم در دیدار قبل به پیروزی دست پیدا کنیم و می خواهیم اثرات آن باخت را فردا با یک برد خوب از بین ببریم.

وی تاکید کرد: بازیکنان من برای بازی فردا مصمم هستند و آنطور که آنها را در تمرین دیدم انتظاری جز پیروزی ندارم.

سرمربی پیکان تهران در پاسخ به این سوال که از دو بازی تنها یک امتیاز کسب کردید و این برای شما راضی کننده است یا خیر گفت: ابتدای لیگ هستیم و من فکر می کنم در هفته های آینده این روند تغییر کلی خواهد داشت. پس اجازه دهید زود درباره نتایج دو هفته اول قضاوت نکنیم و منتظر دیدارهای بعدی مان باشیم.

جلالی درباره شناختش از ذوب آهن اصفهان گفت: ما دو بازی قبل این تیم را آنالیز کردیم و بر اساس آنالیزی که انجام داده ایم به میدان خواهیم رفت که امیدوارم موفق باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جانشین مناسبی برای منشا و سیامک نعمتی پیدا کرده اید یا خیر، گفت: سال گذشته از 39 گلی که به ثمر رسانیدم 30 گل را این دو بازیکن وارد دروازه حریفان کردند قطعا نبود آنها برای ما تاثیرگذار بوده و تا بخواهیم جانشینان خوبی برای آنها پیدا کنیم به زمان احتیاج داریم.

جلالی درخصوص خرید یک بازیکن نیجریه ای دیگر گفت: ما با این بازیکن دو هفته پیش به تفاهم کامل رسیده بودیم و پس از هماهنگی با سازمان لیگ کارمان را با این سازمان آغاز کردیم و فکر کنم او بتواند برای اعتبار خودش و باشگاه پیکان عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا در دو هفته اول لیگ نسبت به فصل پیش از لحاظ کارهای اجرایی مثل میزبانی تیم ها برگزاری بازی ها حرکت رو به جلو داشته اید یا خیر، اظهار کرد: باید بگوییم خیلی زود است در این مورد قضاوت کنیم البته در این دو هفته کاستی هایی وجود داشت اما مطمئن هستم هرچه از زمان بازی ها بگذرد نواقص برطرف خواهد شد و اعتقاد دارم لیگ خوب و پویایی را در آینده خواهیم داشت.

جلالی در پاسخ به این سوال که حضور بازیکنان افریقایی می تواند در فوتبال ما تاثیر گذار باشد گفت: قوانینی که از امسال در فوتبال ما به اجرا گذاشته می شود که اگر سال پیش اینطور بود باید بجای منشا از افغانستان یا پاکستان بازیکن می آوردیم اما امیدوارم واقع بینانه تر به مسائل نگاه کنیم تا فوتبالمان رشد بیشتری داشته باشد.

وی درخصوص صحبت های داورزنی در مورد احسان حاج صفی و مسعود شجاعی که مقابل یک تیم از رژیم صهیونیستی به میدان رفته بودند، اظهار کرد: به اعتقاد من این موضوعاتی است که باید مسئولان در مورد آن صحبت کنند که دیگر شاهد چنین معضلاتی نباشیم اما باید اجازه دهیم این دو بازیکن به تهران بیایند از خود دفاع کنند و شرایط خود و باشگاهی که در آن بازی می کنند را عنوان کنند و سپس درباره آنها تصمیم بیگریم و عجولانه قضاوت نکرده و فوتبال دو بازیکن را از بین نبریم.

جلالی در پاسخ به این سوال که گفته شده است AFC چهار تیم آسیایی را از لیگ قهرمانان محروم خواهد کرد و احتمال اینکه پیکان یکی از گزینه های حضور در لیگ قهرمانان باشد گفت: مطمئن باشید این اتفاق نمی افتد اما این حساسیت به وجود آمده به اعتقاد من خوب است و باشگاه ها به تعهدات و امضاهایی که دادند عمل می کنند اما ما برای چنین مسابقاتی آماده نیستیم و اگر چنین اتفاقی بیفتد باید برنامه ریزی خاصی انجام بدهیم.

سرمربی پیکان تهران در پایان درخصوص حضور دوباره سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و انتظارات اهالی فوتبال از او تصریح کرد: قبلا هم گفته ام باید نگاه تخصصی به فوتبال داشته باشیم از پیشکسوتان فوتبال برای رشد و شکوفایی دعوت کنیم نظرات آنها را بشنویم اما نگاه ویژه به این ورزش پرطرفدار داشته باشیم. فوتبال یک ورزش تخصصی است و متولیان ورزش باید تخصصی تر به آن نگاه کنند تا در آینده شاهد رشد فوتبالمان در سطوح بین المللی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه