English

رونالدو امشب دوازدهمین فینال خود را تجربه می کند

مهاجم پرتغالی امشب (سه‌شنبه) در سوپر جام اروپا دوازدهمین فینال خود را با رئال مادرید تجربه خواهد کرد.

رونالدو امشب دوازدهمین فینال خود را تجربه می کند

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، تا چند روز پیش کمتر کسی فکر می‌کرد که کریستیانو رونالدو به همراه رئال مادرید به اسکوپیه مقدونیه برود تا در سوپر جام اروپا بازی کند. با این حال مهاجم پرتغالی نمی‌خواهد یک فینال دیگر را از دست بدهد. زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی درباره سفر ستاره مادرید گفت‌: او برای بازی کردن آماده است.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: رونالدو یکی از دارایی های مهم زیدان در حمله رئال مادرید است.

اظهار نظر سرمربی رئال مادرید نشان می‌دهد که این بازیکن برابر منچستریونایتد یا از ابتدا به میدان می‌رود یا دقایقی در این دیدار حضور خواهد داشت. به ‌این‌ ترتیب رونالدو می‌تواند امشب (سه‌شنبه) دوازدهمین فینال خود را با پیراهن مادرید تجربه کند.

کریستیانو رونالدو و فینال دوازدهم

مهاجم پرتغالی در یازده فینال خود با تیم اسپانیایی هشت قهرمانی را به دست آورده و تنها سه بار در فتح جام ناکام مانده است. مادرید در سال ۲۰۱۱ در سوپر جام اسپانیا مغلوب بارسلونا پپ گواردیولا شد. سفیدپوشان در فینال کوپا دل ری ۲۰۱۳ در سانتیاگوبرنابئو از اتلتیکومادرید شکست خوردند. رونالدو در این بازی توسط کلوس گومس اخراج شد و نتوانست تا پایان تیمش را همراهی کند. سوپر جام اسپانیا سال ۲۰۱۴ برابر اتلتیکو آخرین جام از دست رفته برای مادرید و رونالدو محسوب می‌شود. مهاجم پرتغالی نتوانست از دفاع قرمز و سفیدپوشان عبور کند و در دو بازی برابر تیم دیگو سیمئونه در گلزنی ناکام بود.

دوازدهمین فینال رونالدو

ستاره مادرید در یازده فینالی که بازی کرده، در ۹ بازی گلزنی کرد و توانست در مجموع ۱۳ گل به ثمر برساند (یک هت‌تریک و دو دبل). دو گل برابر جیان‌لوئیجی بوفون در کاردیف و گل زیباش به پینتو در فینال کوپا دل ری از ارزشمندترین آنها به حساب می‌آیند.

رونالدو و فینال دوازدهم

او از زمانی که به مادرید رفت (۲۰۰۹ ) تنها دو فینال را از دست داد که هر دو به خاطر آسیب‌دیدگی‌ بود. رونالدو در فینال کوپا دل ری سال ۲۰۱۴ برابر بارسلونا بازی نکرد و سوپر جام سال گذشته (۲۰۱۶) را نیز مقابل سویا از دست داد. با این حال او فینال امشب (سه‌شنبه) را از دست نخواهد داد. رونالدو برگشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه