English

سرعتی‌ترین دختر دونده کم‌بینای ایران:

می‌خواهم همه را شگفت‌زده کنم

دارنده دو نشان طلای مسابقات جهانی دوومیدانی معلولان گفت: فکر نمی‌کردم مدال طلا بگیرم اما موفق شدم در دو ماده تخصصی‌ام بر سکوی نخست قرار بگیرم. تلاش خواهم کرد در میدان‌های بعدی هم پرچم ایران بالا برود.

می‌خواهم همه را شگفت‌زده کنم

به گزارش خبرگزاری موج، هاجر صفرزاده پس از این که برای نخستین‌بار دو نشان طلای مسابقات جهانی پارا دوومیدانی را به دست آورد به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: دوی ۲۰۰ و ۴۰۰ متر مواد تخصصی من است، اما در این مسابقات در ماده ۸۰۰ متر نیز رقابت کردم.

او افزود: در صبح روز اول مسابقات باید در دوی ۸۰۰ متر و عصر در ۲۰۰ متر مسابقه می‌دادم. در ماده ۸۰۰ متر به عنوان نفر اول از خط پایان رد شدم. فشار خیلی زیادی را تحمل کردم چون برای کسب مدال دوی ۸۰۰ متر رقابت کردم، اما متاسفانه از من خطا گرفتند و دیسکالیفه شدم.

ملی پوش پارا دوومیدانی جوانان اظهار کرد: عصر همان روز در ماده ۲۰۰ متر مسابقه داشتم که خستگی خیلی زیادی به دلیل مسابقه دوی ۸۰۰ متر در من وجود داشت و اصلا فکر نمی‌کردم که در ماده ۲۰۰ متر بتوانم مدالی کسب کنم اما خوشبختانه توانستم به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کنم.

دونده کم بینای ایران درباره مسابقه دوی ۴۰۰ متر، اظهار کرد: خستگی مسابقه دوی ۸۰۰ و ۲۰۰ متر هنوز در بدنم وجود داشت و فکر نمی‌کردم در ماده ۴۰۰ متر مدالی کسب کنم آن هم مدال طلا. متاسفانه بارندگی شدیدی آغاز شده بود و هوا هم خیلی سرد شده بود. قرار بود در پیست پر از آب بدویم به طوری که وقتی در خط استارت ایستادم اصلا به فکر کسب مدال نبودم و می‌خواستم مسابقه تمام شود، اما خوشبختانه توانستم در این ماده هم مدال طلا بگیرم.

صفرزاده در پایان با اشاره به این مطلب که بانوان پیش از این در رشته دو مدال کسب نکرده بودند، گفت: حس خوبی دارم که توانستم به عنوان اولین دختر دونده ایرانی در مسابقات جهانی مدال کسب کنم و امیدوارم توانسته باشم ایرانیان را خوشحال کنم. من همه تلاشم را به کار می‌بندم که پرچم ایران بالاتر برود و با نتایجی که به دست می‌آورم خانواده و جامعه ورزش را شگفت‌زده کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه