English

کمیسیون امنیت ملی بازی ملی‌پوشان فوتبال مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بازی دو ملی‌پوش فوتبال ایران مقابل تیم فوتبال باشگاهی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

کمیسیون امنیت ملی بازی ملی‌پوشان فوتبال مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صبح امروز در جلسه فوق العاده خود قبل از ورود به بررسی جزئیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، به بررسی تحولات اخیر پرداخت و بعد از مطرح شدن موضوع قرار گرفتن دو ورزشکار ایرانی در قالب باشگاه های خارجی در مقابل تیم ورزشی رژیم صهیونیستی، حرکت این دو ورزشکار را محکوم کرد.

مسعود شجاعی و احسان حاج صفی بازیکنان تیم فوتبال پانیونیوس یونان هفته گذشته مقابل تیم مکابی رژیم اشغالگر قدس در قالب بازی‌های مقدماتی لیگ اروپا بازی کردند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این جلسه تاکید کرد که همه ورزشکاران و قهرمانان به نام کشور با قرار گرفتن در برابر ورزشکاران رژیم غاصب اشغالگر، کودک کش، متجاوز و جنایتکار به مدال‌های رنگارنگ و مقامات ورزشی جهان و جایگاه‌های قهرمانی پشت پا می زنند. آن هم به دلیل احترام به حقوق بشر و حمایت از همه مظلومانی است که مورد ظلم رژیم نامشروع صهیونیستی از غزه تا لبنان قرار می گیرند. این اقدام جای تقدیر و تشکر دارد.

پذیرفتن بازی در مقابل ورزشکاران رژیمی که جز اشغال، آدم ‌کشی، تجاوز و خیانت در تاریخ بشر ارمغان دیگری برای بشریت نداشته است، بی احترامی به حقوق هزاران شهید و آواره و آسیب دیده از رژیم غاصب صهیونیستی است. لذا قطعا مسئولان ذی‌ربط در این راستا اقدامات و تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.

همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وارد بررسی جزئیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه شدند که با توجه به ارسال پیشنهادات متعدد و سازنده از سوی دستگاه‌های مختلف، کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس و نمایندگان مقرر شد که ادامه رسیدگی و بررسی طرح به جلسه بعدی موکول شود.

در ابتدای جلسه نیز بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارشی از سفرش به ترکیه، قطر و عمان ارائه کرد و ضمن بحث و بررسی پیرامون روابط ایران و ترکیه و همچنین روابط ایران و همسایگان تاکید کرد که بهبود مناسبات و بهره وری از ظرفیت متقابل همسایگان و روابط متقابل، نقش محوری در سیاست خارجی و دیپلماسی عمومی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه