English

ساکت به اظهارات منصوریان واکنش نشان داد

مدیر تیم‌های ملی نسبت به اظهارات علیرضا منصوریان واکنش نشان داد.

ساکت به اظهارات منصوریان واکنش نشان داد

به گزارش خبرگزاری موج، پس از اظهارات دیشب علی‌رضا منصوریان در نشست خبری و حمله به محمدرضا ساکت به خاطر محروم کردن بازیکنانش، مدیر تیم های ملی اظهار کرد: مربیان در رده‌های مختلف باید به قوانین جاری توجه ویژه‌ای داشته باشند و حداقل یک بار به شکل جدی مقررات داخلی را مطالعه کنند. برای مثال رییس کمیته انضباطی حدود یک ماه قبل موضوعی را به صورت دقیق درباره مقررات مصوب و لازم الاجرا در زمینه حضور بازیکنان دعوت شده به تیم‌های ملی مطرح کرد اما این موضوع از دید بسیاری دور ماند و این، خود باعث اتفاقات بعدی شد.

ساکت افزود: اراده فدراسیون فوتبال، حمایت جدی از تیم‌های ملی است. قرار نیست تیم‌های ما در عرصه‌های بین المللی دچار چالش شوند. در سه ماه تابستان، 2740 نفر به مرکز ملی فوتبال می‌آیند تا در اردوهای ملی شرکت کنند. همه این‌ها در راستای این است که فوتبال ملی در کنار باشگاه‌ها موفق باشد. فدراسیون فوتبال نگاه قانونی نسبت به موضوعات دارد و اگر پیش‌تر اغماضی شده مورد انتقاد قرار گرفته است. لذا بنا به تصریح هیات رییسه فدراسیون، کمیته انضباطی قاطعانه اجرای آیین نامه را اعمال می‌کند.

اظهارات ساکت درحالی مطرح می‌شود که علی‌رضا منصوریان دیشب مدعی شد که حکم محرومیت بازیکنان استقلال غیرقانونی بوده و محمدرضا ساکت "تعمدا" نامه باشگاه استقلال خطاب به کمیته انضباطی را به دست حسن‌زاده نداده است؛ ادعایی که با سکوت ساکت همراه شد و باید دید در روزهای آینده این ماجرا به کجا کشیده می‌شود چرا که استقلالی‌ها معتقدند که بازیکنان تیم تراکتورسازی به دلیل ارسال نامه مشابه، محروم نشده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه