English

گواردیولا از دلایل پیروزی پر گل برابر رئال گفت

سرمربی منچستر سیتی از دلیل اصلی پیروزی پر گل تیمش برابر رئال مادرید سخن به میان آورد.

گواردیولا از دلایل پیروزی پر گل برابر رئال گفت

به گزارش خبرگزاری موج، سرمربی منچسترسیتی در دیداری دوستانه برابر رئال مادرید دست به کار بزرگی زد و توانست با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی برسد.

گواردیولا بعد از بازی درباره پیروزی پر گل تیمش گفت: این پیروزی اعتماد به نفس ما را بالا خواهد برد. واکر و دنیلو برای نخستین بار در ترکیب سیتی به میدان رفتند و عملکرد خوبی هم از خود نشان دادند. روحیه جنگندگی برای ما بسیار مهم است. من چند بار برابر رئال تیمم را به میدان فرستاده‌ام. از بازیکنان می‌خواهم که صرف نظر از نتیجه بازی تنها در زمین بجنگند و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهند. این رمز پیروزی ما بود.

او ادامه داد: پیروز شدن برابر بهترین تیم حتی اگر در یک بازی دوستانه باشد باعث می‌شود که اعتماد به نفس بازیکنان بالا برود. میزان آمادگی ما با این پیروزی بالا رفت. رئال به سختی توپ را از دست می‌دهد اما ما توانستیم برابر این تیم، خوب بازی کنیم. رئال بد بازی نکرد بلکه این ما بودیم که بسیار خوب ظاهر شدیم. رئال مادرید هم مانند بارسلونا همواره خوب است و تیمی باکیفیت و بزرگ به شمار می‌آید.

گواردیولا در پایان سخنان خود درباره زیدان گفت: او در دوران بازیگری یک اسطوره بود و همواره آرزویم این بود که برابر او بازی کنم. درباره دوران مربیگری او هم چه می ‌توانم بگویم. آمار به خوبی نشان می‌دهد که او مربی بزرگی است. دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لالیگا به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه