English

انتقاد مورینیو از پرداخت نجومی به فوتبالیست‌ها

سرمربی منچستریونایتد معتقد است که برخی از باشگاه‌ها با پرداخت غیرمعقول به بازیکنان موجب شدند بازار نقل‌ و انتقالات دیوانه‌وار شود.

انتقاد مورینیو از پرداخت نجومی به فوتبالیست‌ها

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از گاتزتا دلواسپورت، در چند روز قبل اخبار عجیبی از نقل و انتقالات تیم ها شنیده شده است. منچسترسیتی پی در پی در حال خرید کردن است و پاری سن ژرمن قصد دارد مبلغ جالب توجهی به بارسلونا برای نیمار بپردازد. هم‌چنین گفته می‌شود تیم‌های رئال مادرید و موناکو بر سر قرارداد ۱۶۰ میلیون پوندی کیلیان ام‌باپه، به توافق رسیده‌اند. ژوزه مورینیو به انتقاد از این قراردادها پرداخت و گفت‌: برخی از باشگاه‌ها وجود دارند که پول زیادی به بازیکنان می‌دهند و موجب شدند که بازار نقل‌ و انتقالات احمقانه و دیوانه‌وار شود. در حال‌ حاضر بازار نقل‌ و انتقالات غیرقابل کنترل است ولی متاسفانه این حقیقتی است که باید با آن کنار آمد.

مورینیو در ادامه‌ درباره فعالیت‌های تیمش در فصل نقل‌ و انتقالات، گفت‌: ما دو بازیکن به نام‌های لیندلوف و لوکاکو به خدمت گرفته‌ایم و دو بازیکن دیگر نیز می‌خواهیم. یک هافبک و یک مهاجم کناری در اولویت ما قرار دارند  ولی من هیچ وقت عادت ندارم که درباره بازیکنان دیگر صحبتی کنم.

او درباره دیدار با بارسلونا که بامداد پنج‌شنبه برگزار می‌شود گفت: سابقه دیدارهای زیادی با بارسلونا دارم. زمانی که سرمربی رئال مادرید شدم، بارسلونا در اسپانیا قدرت را در اختیار داشت و آن‌جا دیدارهای حساسی با این تیم داشتم. خوشبختانه ماتا و هررا دو بازیکن ما از بند مصدومیت رها شدند و این اخبار خوبی برای ما بوده است و باید تاکید کنم اردوی خیلی خوبی در آمریکا داشتیم و به اهدافی که می‌خواستیم رسیدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه