English

کلوپ:

علاقه‌ای به صحبت‌های مورینیو ندارم

سرمربی لیورپول به صحبت‌های ژوزه مورینیو درباره تیم خود واکنش نشان داد.

علاقه‌ای به صحبت‌های مورینیو ندارم

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از  دیلی میل، لیورپول فصل گذشته به هر سختی که بود توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد تا مهم‌ترین دستاورد یورگن کلوپ در این تیم رقم بخورد. این مربی آلمانی در صحبت‌هایی به حرف‌های ژوزه مورینیو واکنش نشان داد.

در حالی که تمامی تیم‌های لیگ برتر انگلیس در حال‌ تقویت هستند، تیم یورگن کلوپ فصل آرامی را پشت سر می‌گذارد. آنها تاکنون تنها موفق شدند، محمد صلاح را از تیم رم به خدمت بگیرند و همچنین یک بازیکن جوان به نام سولانکه را از چلسی و رابرتسون را از هال سیتی جذب کردند که به نظر برای هواداران لیورپول کافی نیست.

یورگن کلوپ در واکنش به صحبت‌های ژوزه مورینیو درباره فعالیت تیم‌های انگلیسی در فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی، گفت‌: من علاقه‌ای به شنیدن صحبت‌های مورینیو را ندارم. چرا باید درباره منچستریونایتد صحبت کنم؟ ژوزه می‌خواهد درباره تیم ما صحبت کند. ما فصلی داشتیم که مشابه آن را منچستر یونایتد قبلا تجربه کرده بود و کسی از ما سوال نکرده بود که احساسمان در مورد آن چیست؟

سرمربی آلمانی در پاسخ به این سوال که آیا اهداف نقل‌ و انتقالات  تیمش در ادامه فصل تغییر خواهد کرد یا خیر؟ گفت‌: در فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی هر چیزی امکان پذیر است. این زمانی است که من دوست ندارم درباره آن صحبتی کنم. همه این را می‌دانیم که تیم‌ها قدرت زیادی در جذب بازیکن پیدا کرده‌اند. من از ترکیبی که دارم ناراضی نیستم. ترکیبم را دوست دارم و نفراتی را هم که دوست دارم در کنارم باشند را به کادر مدیریتی اطلاع داده‌ام و آنها نیز به خوبی این را می‌دانند که ما چه اهدافی در ادامه‌ فصل داریم.

لیورپول در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر انگلیس باید به مصاف واتفورد برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی