English

زیدان: ام‌باپه؟ تا پایان آگوست همه چیز امکان پذیر است

سرمربی رئال مادرید، امضای قرارداد با مهاجم جوان موناکو را بعید نمی‌داند.

زیدان: ام‌باپه؟ تا پایان آگوست همه چیز امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، زین الدین زیدان که به همراه رئال مادرید در آمریکا به سر می‌برد در نشست خبری حاضر شد و درباره تیم و بازی آینده سفیدپوشان برابر منچستریونایتد صحبت کرد. سرمربی رئال مادرید گفت: بازیکنان در شرایط خوبی هستند. آنها از شروع پیش فصل، خوشنود هستند. ۱۰ روز تمرین کردیم و بازیکنان اکنون می‌خواهند بازی کنند. نخستین بازی‌مان را تجربه خواهیم کرد اما یونایتد چهارمین بازی‌اش را انجام خواهد داد.

زیدان درباره تغییرات انجام شده در تیم اظهار کرد: درست است که بازیکنان خوبی در این تیم بازی کردند و برخی از بازیکنان جوان به تیم راه یافتند اما سعی خواهیم کرد که تیم را تقویت کنیم. خوشحالیم که جوانان توانستند به ما ملحق شوند. آنها مشتاق همراهی تیم بودند. می‌دانند کجا هستند. فصل پیش رو مشخص خواهد کرد که تیم ما بهتر شده است. بدون آلوارو موراتا تیم بدتر است چون فصل گذشته عملکرد خیلی خوبی داشت. اکنون به یک مهاجم نیاز داریم. فروش موراتا تنها برای یک تغییر بود.

سرمربی فرانسوی درباره امضای قرارداد با کیلیان ام‌باپه گفت: هر چیزی ممکن است تا ۳۱ آگوست در فصل نقل و انتقالات رخ بدهد. ام‌باپه بازیکن خوبی است اما اکنون تنها به بازی برابر یونایتد و آماده‌سازی تیم برای فصل آینده فکر می‌کنم.

زیدان درمورد کریستیانو رونالدو و جدایی احتمالی این بازیکن اظهار کرد: می‌دانم درباره جدایی رونالدو صحبت‌های زیادی شده است. زمانی که با او صحبت می‌کنم خیلی آرام است و در حال لذت بردن از تعطیلات است. فکر می‌کنم که در مادرید خواهد ماند و نمی‌دانم چه زمانی برای تیم بازی خواهد کرد. او اکنون در تعطیلات به سر می‌برد.

سرمربی مادرید درباره گرت بیل گفت: نخستین بار است که می‌تواند تیم را در پیش فصل همراهی کند. او در وضعیت جسمانی خوبی قرار دارد. او را خوشنود می‌بینم. می‌داند که قرار است عملکرد فوق العاده‌ای در فصل پیش رو داشته باشد و برای این کار آماده است.

زیدان در پایان به ژوزه مورینیو اشاره کرد و گفت: پیش از این با مورینیو کار کرده بودم. به خوبی سرمربی منچستریونایتد را می‌شناسیم. او فوتبال را می‌شناسد و می‌داند چگونه تیم را هدایت کند. تجربه خوبی با او داشتم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه