English

لغو اعزام تیم ملی تیروکمان به مسابقات جهانی سیزم

تیم ملی تیروکمان که قرار بود در رشته‌های ریکرو و کامپوند مردان در مسابقات جهانی سیزم (ارتش های جهان) به میزبانی فرانسه شرکت کند، به دلیل عدم صدور به موقع روادید از حضور در این رقابت‌ها باز ماند.

لغو اعزام تیم ملی تیروکمان به مسابقات جهانی سیزم

به گزارش خبرگزاری موج، میلاد وزیری، یکی از کمانداران اعزامی به مسابقات جهانی سیزم در این باره گفت‌: برای شرکت در مسابقات جهانی سیزم که امسال در فرانسه برگزار می‌شد، مدت‌ زیادی بود که در اردوهای آمادگی به سر می بردیم و تمام کمانداران اعزامی متشکل از هفت کماندار کامپوند و سه کماندار ریکرو مردان امید زیادی برای کسب مدال داشتند، اما متاسفانه روز دوشنبه گذشته که در آستانه اعزام به مسابقات جهانی بودیم، به دلیل ناهماهنگی‌های موجود در اعزام کمانداران، اعلام کردند که روادید هنوز صادر نشده و امکان اعزام به فرانسه وجود ندارد.

وی گفت‌: واقعا من نمی دانم دلیل این که چرا مسئولان مربوطه برای گرفتن ویزای کمانداران دیر اقدام کرد، چیست؟ چون تیم‌ها مدت زیادی در اردوی آمادگی به سر می بردند و تا زمان اعزام نیز در اردو  بودند، حتی رکوردها به حدی بالا بود که تمام کمانداران امید کسب مدال داشتند.

وزیری در پایان افزود: تصور می‌کنم به دلیل اختلاف نظر و ناهماهنگی‌های موجود امکان اعزام کمانداران به مسابقات جهانی سیزم میسر نشد. امیدوارم در دوره‌های بعد نیروهای مسلح برنامه‌ریزی بهتری در این زمینه  داشته باشند تا به خاطر مشکلات مانع اعزام تیمی به مسابقات جهانی سیزم نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه