English

مبارزه ۳ جودوکار دختر و پسر ایران برای برنز آسیا

در روز پایانی رقابت‌های جودوی نوجوانان آسیا محدثه حسینی تنها نماینده بانوان ایران در این رقابت‌ها راهی دیدار رده‌بندی شد و در بخش مردان نیز ۲ نماینده ایران به رده‌بندی رفتند و ۳ جودوکار نیز حذف شدند.

مبارزه ۳ جودوکار دختر و پسر ایران برای برنز آسیا

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان دومین روز از رقابت‌های جودوی نوجوانان آسیا، ۵ نماینده ایران به روی تاتامی رفتند که علی مقدم در وزن ۷۳- کیلوگرم در نخستین مبارزه حریفی از مغولستان را در مدت زمان یک دقیقه و ۴۴ ثانیه ایپون کرد اما در دومین مبارزه مقابل حریفی از چین تایپه در ۲ دقیقه و ۳۶ ثانیه ایپون شد و به گروه بازنده‌ها رفت. مقدم در این مرحله نیز اسد ماسابیروف از قرقیزستان را شکست داد و راهی دیدار رده‌بندی شد تا برای رسیدن به مدال برنز مقابل آزادبیک مرادوف از ازبکستان به روی تاتامی برود.

اما در وزن ۸۱- کیلوگرم حسین خجسته در دور نخست در مدت زمان ۷ دقیقه و ۲۵ ثانیه جودوکار مغولستانی را از پیش رو برداشت اما در دور بعد مقابل حریفی از قزاقستان در یک دقیقه و ۶ ثانیه ایپون شد و به گروه بازنده‌ها رفت.خجسته در این مرحله نیز در مدت زمان ۲۷ ثانیه ضربه فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۰- کیلوگرم سپهر علی نژاد در دور نخست مقابل قربان اف از تاجیکستان به برتری رسید اما وی نیز در دومین مبارزه در مدت زمان ۲ دقیقه و ۴۹ ثانیه مغلوب حریفی از قزاقستان شد و به گروه بازنده‌ها رفت اما در این مرحله نیز به حریف کره‌ای باخت و حذف شد.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم علی امینی در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل ادگار گریگوریان از ازبکستان شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این مرحله حریف هندی را ایپون کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

دیگر نماینده ایران در این وزن محمدمهدی رستگار بود که در دور نخست حریف مغول را در ۵۵ ثانیه ایپون کرد اما در دومین مبارزه مقابل داستان سارباتوف از قرقیزستان شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت اما در این مرحله نیز به جودوکار قزاق باخت و حذف شد.

اما در بخش دختران، محدثه حسینی نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم ایران تنها جودوکار زن ایران در این رقابت‌هاست که در دور نخست مقابل حریف قزاق در ۳ دقیقه و ۷ ثانیه ایپون شد و به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این مرحله حریفی از قرقیزستان را در یک دقیقه و ۴۸ ثانیه ایپون کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت تا برای رسیدن به مدال برنز مقابل آیگریم اسکانووا از قراقیزستان به روی تاتامی برود.

دیروز (پنج‌شنبه) و در روز نخست این رقابت‌ها نیز ۴ نماینده ایران به روی تاتامی رفتند که حاصل آن تک مدال برنز علی یوسفی در وزن ۶۶- کیلوگرم و حذف ۳ نماینده دیگر ایران بود.

شنبه و یک‌شنبه نیز رقابت‌های جودوی جوانان آسیا برگزار می‌شود و نمایندگان ایران به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه