English

برنز یوسفی در روز نخست جودوی نوجوانان آسیا/ حذف ۳ نماینده ایران

در جریان روز نخست رقابت های جودوی نوجوانان آسیا 3 نماینده ایران با شکست مقابل رقبا حذف شدند و علی یوسفی در وزن ۶۶- کیلوگرم به مدال برنز رسید.

برنز یوسفی در روز نخست جودوی نوجوانان آسیا/ حذف 3 نماینده ایران

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان نخستین روز از رقابت های جودو نوجوانان آسیا که در بیشکک پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است، امیرحسین یزدانی در وزن ۵۰- کیلوگرم،مصطفی ریاحی فر در ۵۵- کیلوگرم و مجید وحید بریمانلو در وزن ۶۰- کیلوگرم با شکست مقابل رقبا از رفتن به روی سکو بازماندند اما علی یوسفی در وزن ۶۶- کیلوگرم به مدال برنز رسید.
در وزن ۵۰- کیلوگرم امیرحسین یزدانی پس از استراحت در دور نخست، با شکست مقابل حریفانی از قرقیزستان و تاجیکستان از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن ۵۵- کیلوگرم مصطفی ریاحی فر در دور نخست به دلیل حاضر نشدن رقیب هندی بر روی تاتامی پیروز شد اما در مبارزه دوم در مدت زمان 36 ثانیه مقابل خورشیبک عبدوسایوف از ازبکستان ضربه فنی شد و به مرحله شانس مجدد رفت اما در این مرحله نیز با شکست مقابل حریفی از کره جنوبی حذف شد.
در وزن ۶۰- کیلوگرم مجید وحید بریمانلو مقابل حریفی از کره جنوبی در مدت زمان 3 دقیقه و 25 ثانیه ایپون شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
اما در وزن ۶۶- کیلوگرم علی یوسفی ابتدا حریفی از هنگ کنگ را در مدت زمان 2 دقیقه و 54 ثانیه ایپون کرد اما در دور بعد مقابل اسلام توک تاسین از قزاقستان شکست خورد و به شانس مجدد رفت که در این مرحله مقابل جودوکار دیگری از قزاقستان به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد.
یوسفی در دیدار رده بندی، یونگ هان وانگ از تایپه را در مدت زمان 42 ثانیه ایپون کرد و به مدال برنز رسید.

در روزپایانی جودوی نوجوانان آسیا، 4 نماینده جودوی ایران در بخش پسران و محدثه حسینی تنها نماینده دختران ایران در وزن ۵۷- کیلوگرم به روی تاتامی خواهند رفت.
رقابت های جودوی جوانان آسیا نیز روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار می شود و نمایندگان ایران به مصاف حریفانشان خواهند رفت.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه