English

کمرانی: علیزاده تا آخر هفته از بیمارستان مرخص می شود

سرمربی تیم ملی بانوان با انتقاد از برخی اظهارات در برخورد با بیماری کیمیا علیزاده، گفت: او تا چهار روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

کمرانی: علیزاده تا آخر هفته از بیمارستان مرخص می شود

به گزارش خبرگزاری موج، پس از بازگشت تکواندوکاران از مسابقات جهانی به ایران، کیمیا علیزاده در بیمارستان بستری شد. در ابتدا مسئولان فدراسیون تکواندو و سرمربی تیم ملی بانوان زمزمه هایی مبنی بر مشکلات روحی و روانی کیمیا علیزاده پس از باخت در دیدار پایانی را دلیل بستری شدن وی اعلام کردند.

اما پس از گذشت یک هفته حرف های جدیدی در رابطه با بیماری جدیدی که وی به آن مبتلا شده جامعه ورزش ایران را شوکه کرد. اما بعد از طولانی شدن دوره درمانی علیزاده در بیمارستان و پرس و جو های فراوان معلوم شد که او به نوعی ویروس مبتلا شده است ولی پزشکان با توجه به شخصی بودن مسائل درمانی حاضر به دادن توضیحات اضافی در این باره نیستند.

بر همین اساس مهرو کمرانی مربی علیزاده در گفت و گو با ایسنا، درباره  پیگیری اوضاع درمانی کیمیا علیزاده و روند درمان وی گفت: هم اکنون حال کیمیا خوب است. بنابه گفته پزشکان در بدن او نوعی ویروس وجود داشت ولی جای هیچ گونه نگرانی نیست.

سرمربی تیم ملی بانوان ادامه داد: با صحبت هایی که با پزشکان داشتیم، علیزاده تا ۴ روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد و برای ادامه روند درمانی به منزل منتقل می شود. پزشکان هم از روند بهبود او رضایت دارند.

کمرانی همچنین اضافه کرد: از برخی اظهارات و اخبار مربوط به بیماری کیمیا علیزاده بسیار ناراحتم. بالاخره اخبار نا امید کننده و برخی مواقع کذبی که راجع به کیمیا منتشر می شود از گوشه و کنار به گوش او می رسد و این خبرها تاثیر بدی بر روحیه او می گذارد. امیدوارم همگی با کمک و همدلی برای زودتر بهتر شدن حال کیمیا تلاش کنیم نه اینکه در چنین شرایطی در صدد تخریب باشیم.

مهرو کمرانی در پایان درباره وضعیت جراحی پای علیزاده و زمان انجام آن گفت: متاسفانه او پس از بازگشت از مسابقات جهانی شرایط روحی خوبی نداست و این بیماری نیز باعث شد کمی شرایط سخت شود. در حال حاضر وی نیاز به استراحت دارد. همچنین هنوز ام آر آی از او گرفته نشده تا معلوم شود نیاز به جراحی هست یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه