English

دیدار کیومرث هاشمی با سفیر ایران در ترکمنستان

رئیس کمیته ملی المپیک با سفیر ایران در ترکمنستان دیدار کرد.

دیدار کیومرث هاشمی با سفیر ایران در ترکمنستان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در این دیدار کیومرث هاشمی ضمن قدردانی از حمایت‌های سفارت ایران در عشق آباد ترکمنستان از کمیته ملی المپیک جهت اعزام کاروان ورزشی کشورمان به این رقابت‌ها اظهار داشت: بدون تردید کاروان اعزامی کشورمان به پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و رزمی آسیایی در عشق آباد ترکمنستان با حمایت‌های سفارت کشورمان در عشق آباد می تواند بدون دغدغه و با هماهنگی بهتری راهی این رقابت‌ها شود و همچون بازی‌های گذشته همکاری سفارت کشورمان در کشور میزبان برگزارکننده رقابت‌ها می تواند بسیارمثمر ثمر باشد.

وی ادامه داد: بعد از ملاقات با سفیر ترکمنستان در ایران فرصت خوبی بود تا برای هماهنگی بهتر،جهت اعزام کاروانی بدون دغدغه به این رقابت‌ها، ملاقاتی با سفیر کشورمان در عشق آباد داشته باشیم که در هر دو دیدار هماهنگی‌های خوبی انجام شد تا کاروان ورزشی کشورمان با آرامش خاطر راهی این رقابت‌ها شود.

هاشمی در خاتمه دیدار با سفیر ایران در ترکمنستان گفت:جا دارد از حمایت‌های وزارت امور خارجه و همچنین سفرای میهن عزیزمان که همواره در چنین مقاطعی یار و یاور ما بوده‌اند قدردانی نمایم.

همچنین سید محمد احمدی سفیر کشورمان در ترکمنستان در این دیدار عنوان کرد: بدون تردید سفارت ایران در چارچوب صحبت‌های فی مابین و برای موفقیت کاروان اعزامی کشورمان هر آنچه در توان داشته باشد بکار خواهد بست تا ورزشکاران کشورمان چه بهنگام اعزام و چه در مدت زمان حضور در این رقابتها دغدغه خاطری نداشته باشند.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای کمک به اعزام و موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در عشق آباد بکار خواهیم بست و مطمئن باشید سفارت ایران در ترکمنستان هر آنچه در توان دارد در این زمینه بکار خواهد بست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه