English

تعجب باتیستوتا از تاخیر مسی در ثبت یک رکورد

مهاجم پیشین تیم‌ ‌ملی آرژانتین از این که مهاجم بارسلونا خیلی دیر رکورد گل‌های ملی را شکست تعجب کرد.

تعجب باتیستوتا از تاخیر مسی در ثبت یک رکورد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، گابریل باتیستوتا در مصاحبه با فیفا درباره وضعیت کنونی تیم‌ ‌ملی آرژانتین، گونسالو ایگواین و لیونل مسی صحبت کرد. ایگواین در سه فینال پیاپی با پیراهن تیم‌ ‌ملی آرژانتین سه فرصت مسلم گلزنی را از دست داد و آلبی سلسته هم در هر سه دیدار نهایی مغلوب حریفانش شد. باتیستوتا در این باره گفت‌: او خیلی بدشانس بود چون در هر سه موقعیت نقش داشت و تنها با پاس هم تیمی‌اش در موقعیت گلزنی قرار نگرفت. او در جای مناسب قرار گرفته بود اما در ضربه نهایی خوب عمل نکرد. به عنوان مثال برابر آلمان در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ یک توپ ربایی خوب انجام داد. او به عنوان یک شماره ۹ همه کار انجام داد و خوب بازی کرد تنها نتوانست گلزنی کند.

آرژانتین ۲۴ سال است که در کسب جام ناکام مانده است. مهاجم پیشین آلبی سلسته در این باره گفت‌: هرگز چنین چیزی را تصور نمی‌کردم. باور کردنی نیست که از آن سال جامی را به دست نیاورده است. در طول تاریخ هرگز چیزی برای آرژانتین آسان نبوده است. یکی از دلایل آن حضور بازیکنانمان در اروپا است. آنها نسبت به بازیکنان ملی پوش کشورهای دیگر بازی‌های بیشتری انجام می‌دهند و زمانی که به تیم‌ ‌ملی باز می‌گردند خسته هستند.

باتیستیوتا تا چند سال پیش برترین گلزن تاریخ آلبی سلسته بود. او از این که مسی خیلی دیر توانست از او پیشی بگیرد متعجب است. باتی‌گل اظهار کرد: فکر می‌کردم تنها پنج یا شش سال طول می‌کشد که چنین اتفاقی بیفتد. او می‌توانست ۵۰ گل بیشتر بزند. مسی جوان است و سال‌های زیادی می‌تواند برای تیم‌ ‌ملی بازی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه