English

مسابقات جوانان بوکس قهرمانی آسیا-تایلند

برنز حسن نیا قطعی شد/ حذف شاهپری و عسگری از رینگ بانکوک

رضا حسن نیا نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان با شکست نماینده سوریه مدال برنز خود را قطعی کرد.

برنز حسن نیا قطعی شد/ حذف شاهپری و عسگری از رینگ بانکوک

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات جوانان بوکس قهرمانی آسیا با حضور بیش از 120 بوکسور از 23 کشور از روز (شنبه) در شهر بانکوک مرکز تایلند آغاز شده است.

روز گذشته (دوشنبه) و در دومین روز این رقابت ها سه نماینده ایران روی رینگ رفتند که رضا حسن نیا در 81 کیلوگرم با پیروزی مقابل حریف سوریه ای، مدال برنز خود را قطعی کرد.

رضا حسن نیا بوکسور قدرتمند وزن 81 کیلوگرم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی قاطع مقابل مشتزن اهل سوریه ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.حسن نیا در مرحله نیمه نهایی با بوکسور قرقیزستانی دیدار خواهد کرد.

در وزن 52 کیلوگرم نیز، پیمان شاهپری در مقابل بوکسور قزاقستان شکست خورد و با یک برد و یک باخت از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در وزن 69 کیلوگرم محمد عسگری در یک مبارزه نزدیک نتیجه را به مشتزن کشور میزبان واگذار کرد.

تیم ایران با 9 بوکسور در رقابت های قهرمانی آسیا جوان شرکت کرده و تنها در وزن 49 کیلوگرم بوکسوری به این رقابت ها اعزام نکرده است.

امید رشید، رضا مهدی پور و مرتضی سپهوند اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل میدهند.

حسین موسی خانی در 60 کیلوگرم با نایب قهرمان آسیا تایگا از ژاپن رو به رو شد و در پایان سه راند مبارزه نزدیک با نتیجه سه بر دو شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه