English

تیم های ایران، ارمنستان، ترکیه و آذربایجان به نیمه نهایی راه یافتند

در ادامه رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) در قم تیم های ایران الف، ارمنستان، ترکیه و آذربایجان با شکست رقیبان خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کردند.

تیم های ایران، ارمنستان، ترکیه و آذربایجان به نیمه نهایی راه یافتند

به گزارش خبرگزاری موج، پس از برگزاری 32 دیدار مقدماتی تیم های ایران الف، ارمنستان، ترکیه و آذربایجان به ترتیب از گروه یک تا چهار با غلبه بر تیم های حریف به عنوان تیم اول گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافته و باید برای راه یابی به فینال با هم به رقابت بپردازند.
همچنین از گروه اول تیم 'ایران ب' و از گروه دوم 'تیم ایران ج' و از گروه سوم 'تیم ایران توسعه' و از گروه چهارم نیز تیم تاجیکستان رتبه دوم را به دست آوردند.
در دیدار نیمه نهایی تیم های ایران الف با ارمنستان و ترکیه نیز باید با آذربایجان رقابت می کنند.
نتایج نهایی مسابقات در مقدماتی به شرح زیر است.
در مسابقات مقدماتی در گروه اول، ایران الف با نتیجه 8-بر 2 ایران ب را مغلوب کرد و قرقیزستان با نتیجه 7 بر 3 از سد فنلاند گذشت، ایران ب نیز با نتیجه 9 بر 1 فنلاند را مغلوب کرد.
تیم ایران الف با نتیجه 10 بر صفر گرجستان را و با همین نتیجه قرقیزستان را شکست داد.
ایران ب با نتیجه 9 بر 1 گرجستان را، ایران الف با نتیجه 8- بر 2 فنلاند را، گرجستان با نتیجه 8 بر 2 قرقیزستان را و ایران ب با نتیجه 10 بر صفر قرقیزستان را و فنلاند با نتیجه 7 بر 3 گرجستان را شکست دادند.
در گروه دوم نیز ارمنستان با نتیجه 6 بر 4 بلغارستان را شکست داد و ایتالیا به امتیاز مثبت 22 بر 19 تیم استان قم را مغلوب کرد و ارمنستان با نتیجه 8 بر 2 ایران ج را شکست داد.
در همین گروه نیز ایران ج با نتیجه 9 بر 1 استان قم را و ارمنستان با نتیجه 10بر صفر ایتالیا را و ایران ج با نتیجه 6 بر 4 بلغارستان را شکست دادند و تیم ارمنستان با نتیجه 9بر 1 تیم قم را مغلوب کرد و تیم ایران ج با نتیجه 8 بر 2 از سد ایتالیا گذشت،
بلغارستان نیز با نتیجه 9 بر 1 ایتالیا را شکست داد و بلغارستان با نتیجه 6 بر 4 از سدقم عبور کرد.
در گروه سوم این رقابت ها نیز تیم ترکیه با نتیجه 7بر 3 ایران توسعه را و اوکراین با نتیجه 6 بر 3 منتخب غرب آسیا را شکست داد.
ایران توسعه با نتیجه 10بر صفر منتخب غرب آسیا را شکست داد و تیم ترکیه با نتیجه 10بر صفر اوکراین را مغلوب کرد، تیم ترکیه با نتیحه 9بر 1 غرب آسیا را و تیم ایران توسعه با نتیجه10بر صفر اوکراین را از پیش روی برداشت.
در گروه چهارم این مسابقات نیز آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر عراق را وتاجیکستان با نتیجه 6 بر 4صربستان را شکست دادند، تیم آذربایجان با نتیجه 8 بر 2 از سد تاجیکستان گذشت و تیم عراق با نتیجه 7 بر 3 صربستان را مغلوب کرد، تیم آذربایجان با نتیجه 1 بر صفر صربستان را مغلوب کرد.
در این مسابقه همچنین تیم تاجیکستان با نتیجه 6 بر 4 از سد تیم عراق گذشت.
مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام راحل با حضور تیم هایی از 14 کشور جهان و پنج تیم از جمهوری اسلامی ایران امروز در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم آغاز و امشب به پایان می رسد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه