English

رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه – ۲۰۱۷ چین؛

ژاپن مقابل تیم بانوان ایران به پیروزی دست یافت/ دیدار با قزاقستان برای کسب عنوان سوم

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران مغلوب ژاپن شد.

ژاپن مقابل تیم بانوان ایران به پیروزی دست یافت/ دیدار با قزاقستان برای کسب عنوان سوم

به گزارش خبرگزاری موج  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه مغلوب ژاپن شد.

در این دیدار تیم ژاپن در ست اول با نتیجه 11- 25 پیروز میدان بود، بازی اما در ست دوم با نتیجه نزدیک 22- 25 به سود ژاپن ادامه یافت و در نهایت نمایندگان کشورمان در ست سوم با نتیجه 22- 25 تیم حریف را شکست دادند و بازی به ست چهارم کشیده شد و در این ست نیز تیم ژاپن به برتری دست یافت و در نهایت برنده این دیدار شد.

بر این اساس تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران روز شنبه برای کسب عنوان سوم به مصاف تیم قزاقستان خواهد رفت و دیدار فینال نیز بین تیم های چین و ژاپن برگزار خواهد شد.

نمایندگان کشورمان در مرحله گروهی مقابل تیم های مغولستان و قزاقستان به پیروزی دست یافتند و دیدار با تیم های چین و ژاپن را نیز واگذار کردند.

رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از 6 تا 11 تیر با حضور تیم های چین، ایران، قزاقستان، عراق، ژاپن و سریلانکا در بخش مردان و تیم های چین، ایران، ژاپن، مغولستان و قزاقستان در بخش زنان در جریان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه