English

پایان مسابقات تنیس جام رمضان با قهرمانی شاهقلی

رقابت‌های تنیس جام رمضان با قهرمانی انوشا شاهقلی به پایان رسید. ‌

پایان مسابقات تنیس جام رمضان با قهرمانی شاهقلی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت فدراسیون تنیس، در حالی شب پایانی رقابت های تنیس جام رمضان در رده سنی بزرگسالان در زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که در دیدار فینال انوشا شاهقلی با برتری مقابل حریف خود صاحب عنوان قهرمانی شد.

در پایان این مسابقه ، انوشا شاهقلی از تهران با نتیجه ( 4-6 و 4-6 ) معین محمدی از کرمان را شکست داد و عنوان قهرمانی نهمین دوره مسابقات تنیس جام رمضان ( جام شهید حسین بنی اردلان)  را از آن خود کرد. اشکان شکوفی و امیر حسین بادی نیز مشترکا سوم شدند.

همچنین پیش از این و با انجام دیدار فینال بخش دو نفره تیم انوشا شاهقلی و امید سوری با نتیجه ( 0-6 و 3-6 ) زوج فرشاد طلاور و معین محمدی را شکست دادند و در جایگاه نخست ایستادند.

این مسابقات از  29 خرداد آغاز و شب گذشته با حضور کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون ، علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ ، امیر صدری مدیر برگزاری مسابقات و مهدی افسری مدیر روابط عمومی به پایان رسید و با برگزاری مراسمی از نفرات برتر تقدیر شد.

حمید رضا نداف از اصفهان ، انوشا شاهقلی از تهران ، فرشاد طلاور از اصفهان ، حسام یزدی از تهران ،  امیر حسین بادی از قم ، معین محمدی از کرمان ،  حمید رضا آل یاسین ،  محسن حسین زاده ، مهدی سوری از تهران ، محمد کارگران عروجی از فارس ،  شهاب راطق از اصفهان ، اشکان ادیبی از خوزستان ،  نوید ضرابی از اصفهان ، کیارش سوری و امید سوری و امیر محمد ادب جو از تهران به ترتیب تنیسورهای حاضر در این دوره از رقابت ها بودند.

سرداوری مسابقات بر عهده سامان حسنی داور نشان برنز کشورمان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی