English

تصمیم اندی ماری برای کمک ۳۴۶ هزار یورویی به قربانیان برج گرنفل

اندی ماری، تنیسور شماره یک جهان اعلام کرد در صورتی که در مسابقات تنیس کوئینز قهرمان شود، جایزه ۳۴۶ هزار یورویی این بازی‌ها را به خانواده‌های قربانیان آتش سوزی برج گرنفل هدیه می‌کنند.

تصمیم اندی ماری برای کمک ۳۴۶ هزار یورویی به قربانیان برج گرنفل

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از یورو اسپورت،  اندی ماری پیش از این پنج بار در مسابقات کوئینز قهرمان شده و به دنبال ششمین قهرمانی خود در این مسابقات است.

نتیجه‌ مسابقات کوئینز برای اندی ماری بسیار مهم است زیرا بعد از این مسابقات در ویمبلدون حاضر می‌شود. ماری پیش از این نیز جایزه مسابقات کوئینز را به خیریه داه است. در سال ۲۰۱۳ او این جایزه را به یک بیمارستان هدیه کرد. این بیمارستان مخصوص بیماران سرطانی بود.

اندی ماری درباره شرایط فعلی‌اش در مسابقات گفت‌: در حال‌ حاضر بهتر از زمانی که در اپن فرانسه بازی کردم، بازی می‌کنم. در تمرینات بهتر توپ‌ها را پرتاب می‌کنم. فکر می‌کنم بهتر از پاریس ظاهر شوم. من بر روی چمن راحت‌تر هستم اما باید باز هم تمریناتم را ادامه‌ دهم.

اندی ماری دیروز (دوشنبه) نیز در اعتراض به صحبت‌های مک اندرو، قهرمان سابق تنیس اعلام کرد که شایستگی رنک یک جهان را دارد و موفقیتش در  المپیک نیز ارزشمند است.

مک اندرو با مقایسه ماری با فدرر و جوکوویچ اعلام کرده بود که دیگر تنیسورهای مطرح از اندی ماری بهتر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه