English

پارس جنوبی شاداب‌تر از همیشه برای لیگ برتر آماده می‌شود

تیم فوتبال پارس جنوبی جم زودتر از باقی تیم‌های لیگ برتری اردوی تدارکاتی در تهران برگزار کرده‌اند تا خودشان را برای حضور در لیگ برتر آماده کنند.

پارس جنوبی شاداب‌تر از همیشه برای لیگ برتر آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال پارس جنوبی جم از ابتدای خردادماه برای برگزاری اردوی تدارکاتی به تهران آمده‌اند، در پژوهشگاه نفت تمرینات‌شان را پیگیری می‌کنند. این تیم که نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری کار خودش را زودتر آغاز کرده، تمرینات بدنسازی‌شان را زیر نظر مربی بدنساز پیگیری می‌کنند. بازیکنان پارس جنوبی که در شرایط روحی خوبی قرار دارند، صبح‌ها به کار با وزنه و بعد از ظهرها در چمن پژوهشگاه نفت به بدنسازی با توپ می‌پردازند.

به گفته عبدالرحیم خطیب سرپرست پارس جنوبی، آب و هوای تهران در بالاترین دما، مشابه آب و هوای شهرستان جم است و آن‌ها به خاطر اینکه ورزشگاه و محل تمرین این تیم در جم در حال بازسازی برای شرکت در لیگ برتر است، اردویشان را در تهران برگزار کرده‌اند. او همچنین درباره شرایط آب و هوایی شهرستان جم برای میزبانی در لیگ برتر گفت: شهرستان جم به خاطر اینکه در ارتفاع ۸۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته، نسبت به بقیه شهرهای جنوب کشور در ارتفاع بالاتری قرار دارد، به همین دلیل خیلی خوش آب و هوا است و دمای هوای آن در این فصل سال حدود ۴۰ درجه سانتی‌گراد و برخی اوقات شرجی است و دارای هوای خنک‌تری نسبت به اهواز و آبادان است.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی همچنین درباره مراحل آماده‌سازی ورزشگاه تختی جم، اظهار کرد: ما یک ماه جلوتر چمن ورزشگاه را به پیمان‌کار چمن ورزشگاه آزادی سپردیم. چمن مصنوعی در حال آماده شدن است و در موعد مقرر آماده می‌شود. رختکن‌ها هم بیشتر کارهایش انجام شده و نهایتا تا 10 روز دیگر آماده می‌شوند. کار پیست ورزشگاه هم 28 خرداد شروع شده است. امروز هم که با آقای رضاییان صحبت می‌کردم، نور ورزشگاه کارهایش انجام شده است. از بیست و هشتم کارش را آغاز کردیم. احتمالا مراحل آماده سازی ورزشگاه زودتر از موعد به پایان می‌رسد. این نکته را هم بگویم که قطعا بازی‌های لیگ برتر در جم برگزار می‌شود. همچنین در فاز دوم صندلی‌گذاری و آماده کردن چمن دوم ورزشگاه در برنامه‌های ما است. فعلا در فاز نخست، آیتم‌هایی که فدراسیون فوتبال از ما خواسته را فراهم می‌کنیم.

خطیب با بیان اینکه وزارت نفت از باشگاه پارس جنوبی راضی است و معاون وزیر نفت هم این نکته را در جلسه‌ای که با هم داشتند گفته، درباره برنامه‌های پارس جنوبی برای ادامه فعالیت در بازار نقل و انتقالات، گفت: باید ببینیم، تارتار و کادرفنی نظرشان چه چیزی است. چند بازیکن در چند پست می‌گیریم. قطعا تارتار بازیکنان مطرح و خوب از نظر فنی را جذب می‌کند.

اردوی تیم فوتبال پارس جنوبی تا هفته نخست تیرماه ادامه دارد و پس از آن احتمالا اعضای تیم برای برگزاری اردوی تدارکاتی به خارج از کشور می‌روند. البته هنوز تکلیف اردوی خارج از کشور این تیم روشن نشده است. کادر فنی این تیم در حال حاضر به دنبال یک بازیکن با تجربه و با کیفیت برای پست مهاجم و یک دروازه‌بان ذخیره هستند.

تیم فوتبال پارس جنوبی در فصل نقل و انتقالات، محمد طیبی، محسن فروزان، مهدی زبیدی، فرشاد سالاروند و چند بازیکن جوان بومی را جذب کرده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه