English

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷

فرانسه، نخستین تیم صعود کننده به فینال/ هر ۱۲ تیم شانس دارند

تیم ملی فرانسه جواز حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷ را به دست آورد.

فرانسه، نخستین تیم صعود کننده به فینال/ هر ۱۲ تیم شانس دارند

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی والیبال فرانسه در پایان هفته دوم لیگ جهانی 2017 به عنوان تنها تیم بدون شکست با 6 پیروزی متوالی، حضور خود را در مرحله نهایی و جمع 6 تیم برتر که در شهر «کوریتیبا» برزیل قطعی کرد. در حال حاضر، تیم‌های صربستان، برزیل، بلژیک، لهستان و بلغارستان در رده‌های بعدی قرار دارند. نکته قابل توجه در مورد 12 تیم برتر حاضر در سطح یک لیگ جهان یاین است که همه آنها حتی ایتالیا و آرژانتین که با 4 امتیاز در انتهای جدول هستند نیز شانس حضور در مرحله نهایی را دارند.

در سطح دوم لیگ جهانی، تیم ملی اسلوونی با 15 امتیاز در صدر است و هلندی‌ها به 12 امتیاز، دوم هستند. از 12 تیم حاضر در این گروه، 4 تیم به نیمه نهایی صعود می‌کنند و تیم قهرمان جواز حضور در سطح یک را به دست خواهد آورد. مرحله نهایی این گروه در اتریش برگزار می‌شود.

مکزیک میزبان مرحله نهایی مسابقات سطح 3 لیگ جهانی است. آلمان، اسپانیا و استونی نیز 3 تیم دیگر حاضر در مرحله فینال این سطح هستند.

تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال 2017 در روزهای پنجشنبه، شنبه و یکشنبه در لهستان به ترتیب به مصاف آمریکا، لهستان و روسیه می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه