English

خوشحالی لوو از برد ۷ گله آلمان در شب درخشش جوان‌هایش

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان از برد پر گل تیمش در انتخابی جام جهانی و نمایش خوب جوان‌ها سخن گفت.

خوشحالی لوو از برد ۷ گله آلمان در شب درخشش جوان‌هایش

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از کیکر، تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان دیشب (شنبه) در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با هفت گل سن مارینو را در هم کوبید تا قبل از شروع جام کنفدراسیون روحیه ژرمن‌ها افزایش یابد.

این پیروزی باعث شد آلمان گام بلندی برای رسیدن به جام جهانی بردارد ولی ژرمن‌ها اکنون باید تمرکز خود را معطوف به جام کنفدراسیون‌ها کنند تا در ادامه‌ بار دیگر در انتخابی جام جهانی به میدان بروند.

یواخیم لوو بعد از پیروزی پر گل تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان، گفت‌: این بازی فرصت خیلی خوبی برای ما بود که قبل از جام کنفدراسیون‌ها اعتماد به نفسمان افزایش یابد. بازیکنان در طول ۹۰ ‌دقیقه بر بازی مسلط بودند و عملکرد خوبی داشتند. من از بازیکنان خوبی استفاده کردم که نیاز به میدان دارند تا اعتماد به نفس‌شان افزایش یابد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان در حالی برابر سن مارینو با هفت گل به برتری رسید که با تیم جوان شده‌ای به میدان رفت. تیمی که قرار است در جام کنفدراسیون‌ها نیز به میدان برود. سه گل از واگنر در کنار گل‌های امین یونس، ژولین درکسلر، شکودران مصطفی و ژولین برانت باعث شد تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان به این برد پر گل در شهر نورنبرگ دست یابد.

لوو در پایان صحبت‌های خود گفت‌: من انتظار دارم که در جام کنفدراسیون‌ها همین جوانان عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانیم شایستگی خودمان را نشان دهیم.

جام کنفدراسیون‌ها از شنبه هفته‌ آینده در کشور روسیه میزبان بیست و یکمین دوره جام جهانی، آغاز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه