English

عنایتی:

منصوریان که تا دیروز بُت بود!

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: علیرضا منصوریان تا دیروز مانند بُت بود، چطور الان صحبت از برکناری او می‌کنند.

به گزارش خبرگزای موج ،مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: علیرضا منصوریان تا دیروز مانند بُت بود، چطور الان صحبت از برکناری او می‌کنند.

رضا عنایتی درباره شکست 6 بر یک استقلال مقابل العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بعد از این بازی، حال و هوای هیچ استقلالی خوب نیست. من نگران کادر فنی و بازیکنان استقلال هستم، چرا که آنها از ما بیشتر ناراحت و تحت فشار هستند. به اعضای تیم خسته نباشید می‌گویم. در فوتبال اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی زیاد رخ می‌دهد. همان‌طوری که برزیل با داشتن افتخارات زیاد از آلمان هفت گل دریافت کرد.

وی در ادامه افزود: استقلال در بازی با العین ضعف‌هایی داشت و باید این ضعف‌ها برطرف شود. هر چند که من هم مانند همه هواداران استقلال ناراحتم و حوصله چیزی را ندارم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه برخی افراد از منصوریان انتقاد کرده و خواستار کنار گذاشتن او شده‌اند، گفت: چطور تا قبل از این بازی، منصوریان بُت بود، الان باید برکنار شود؟ باید یک مقدار حرفه‌ای رفتار کنیم. منصوریان همان منصوریانی است که شرایط استقلال را خوب کرد. در بازی با العین دعا می‌کردم هر چه زودتر بازی تمام شود. نبود مهره‌های اصلی، انسجام همیشگی استقلال را از بین برده بود. همه اینها دست به دست هم داد تا این نتیجه رقم خورد، اما فکر نمی‌کنم برکنار کردن منصوریان کاری عقلانی باشد.

عنایتی ادامه داد: بهتر است این شکست را فراموش کنیم و به فکر آینده باشیم. ما سیستم بیماری در فوتبال‌مان داریم. عرب‌ها با سرعت و شتاب جلو می‌روند، اما ما روز به روز عقب‌گرد می‌کنیم. آنها از لحاظ امکانات برای فوتبال ارزش قائل می‌شوند. عرب‌ها به فوتبال از جنبه تفریح نگاه نمی‌کنند و از لحاظ سیاسی، دینی، شادابی جامعه و ... ارزیابی می‌کنند. فوتبال ما اما از این مسائل دور است.

وی در واکنش به کُری‌خوانی پرسپولیسی‌ها تصریح کرد: نظر خاصی ندارم و هر کسی مختار است که تصمیم بگیرد چه صحبتی کند. من تنها سکوت می‌کنم و شاید این سکوت باعث شود که برخی‌ها از «رو» بروند!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی