English

بازتاب پیروزی پرسپولیس برابر لخویا در رسانه‌های عربی

رسانه‌های عربی و به ویژه قطری به انتقاد تند از بازیکنان لخویا بعد از شکست برابر تیم فوتبال پرسپولیس پرداختند و بازی دفاعی شاگردان برانکو ایوانکوویچ را دلیل اصلی صعود آنها دانستند.

بازتاب پیروزی پرسپولیس برابر لخویا در رسانه‌های عربی

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، تیم فوتبال پرسپولیس در قطر دست به کار بزرگی زد و با وجود این که در دیدار رفت با تساوی بدون گل برابر لخویا متوقف شده بود در دیدار برگشت توانست با یک گل این تیم را شکست دهد تا به جمع 8 تیم برتر راه پیدا کند.

پیروزی نماینده ایران برابر تیم قدرتمند قطری بازتاب زیادی در رسانه‌های  قطری و عربی داشت.

روزنامه الشرق: ما را ناامید کردید

این روزنامه نوشت: لخویا با گلی که مدافع این تیم به اشتباه وارد دروازه‌ خودی کرد از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. شاگردان بلماضی چه در نیمه نخست و چه در نیمه دوم فرصت‌های گلزنی زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کردند، اما نتوانستند از آنها به خوبی استفاده کنند. تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار چشم به ضد حملات و بازی دفاعی بسته بود. خط دفاعی آنها شب خوبی را پشت سر گذاشت و توانست به خوبی مقاومت کند هر چند بازیکنان لخویا فرصت های زیادی را خلق کردند.

العرب: لخویا با شکست برابر پرسپولیس حذف شد

این روزنامه قطری نوشت: لخویا نتوانست عملکرد خوبی برابر تیم فوتبال پرسپولیس داشته باشد و با شکست برابر این تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و هوادارانش را ناامید کرد. هر چند لخویا شروعی خوبی داشت و از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشت، اما  نتوانست از فرصت های خود استفاده کند. پرسپولیس تنها به کارهای دفاعی روی آورده بود و تنها مهدی طارمی بود که در کارهای هجومی شرکت می کرد.

کورابیا: خداحافظی لخویا در خانه

"لخویا نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و با شکست برابر نماینده ایران از دور رقابت‌ها حذف شد. تنها گل این بازی را فلورس به اشتباه وارد دروازه‌ خودی کرد"

افق نیوز: عملکرد بد لخویا و وداع حزن انگیز این تیم از لیگ قهرمانان

این روزنامه هم نوشت: لخویا و سرمربی این تیم هواداران را ناامید کردند و با وجود امکانات بالا و حمایت های همه جانبه از صعود به جمع هشت تیم باز ماندند. لخویا بازیی را به نمایش گذاشت که شایسته فوتبال قطر نبود. لخویا برابر تیمی تن به شکست داد که از نظر امکانات بسیار ضعیف تر از آنها بود. شاگردان بلماضی نه از نظر فردی و نه از نظر گروهی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. سرمربی تیم هم مانند شاگردانش طرح و برنامه‌ای نداشت و اگر درخشش برهان نبود احتمال داشت که دروازه‌ لخویا بازهم باز شود.

الوصال: حذف لخویا با گل به خودی

این روزنامه عربستانی نوشت: لخویا با وجود این که در دیدار رفت برابر تیم فوتبال پرسپولیس توانسته بود یک تساوی ارزشمند را به دست آورد، اما  در دیدار برگشت با بدشانسی مواجه شد و اشتباه بازیکن این تیم باعث شد تا بازی را واگذار کند و از دور رقابت ها حذف شود.

الکاس: شکست لخویا برابر پرسپولیس و وداع با آسیا

این سایت قطری  هم نوشت: لخویا با شکست برابر پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. بازیکنان لخویا تمرکز لازم را به ویژه‌ در نیمه نخست نداشتند و عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند. نماینده ایران با بازی دفاعی صرف روی آورده بود و تنها چشم به ضد حملات دوخته بود. در نیمه دوم وضعیت لخویا بهتر شد و بازی هجومی تری را در دستور کار خود قرار داد. با این حال نتوانست دروازه حریف را باز کند تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی