English

تقابل سه گانه مسی و رونالدو در تابستان

رئال مادرید و بارسلونا در تابستان سال جاری سه بار برابر هم قرار خواهند گرفت.

تقابل سه گانه مسی و رونالدو در تابستان

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از مارکا، برای تماشای دیدار بارسلونا و رئال مادرید در فصل آینده نباید انتظار زیادی کشید. پس از پیروزی بارسلونا برابر آلاوس سوپرجام اسپانیا بین دو تیم بارسا (قهرمان کوپا دل ری) و رئال مادرید (قهرمان لالیگا) برگزار خواهد شد.

آبی‌ اناری‌ها و سفیدپوشان از سال 2012 در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم نرفته بودند. در این سال مادرید به لطف دو گل زده در خانه حریف (نوکمپ) قهرمان شد. دیدار رفت با پیروزی سه بر دو بارسلونا به پایان رسید و در بازی برگشت مادرید دو بر یک حریف خود را شکست داد. یک سال پیش از آن نیز دو تیم برابر هم قرار گرفته بودند که تیم کاتالانی فاتح این جام شده بود. دیدار رفت در سانتیاگو برنابئو با تساوی دو بر دو به پایان رسید و  در بازی برگشت آبی اناری‌ها سه بر دو پیروز شدند.

بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه تیم قهرمان کوپا دل ری (نوکمپ) برگزار خواهد شد و دیدار رفت در زمین تیم قهرمان لالیگا (برنابئو) انجام خواهد شد. هر دو بازی در آگوست برگزار می شود که هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است. مادرید همچنین در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سوپر جام اروپا را در هشتم آگوست انجام خواهد داد. سوپر جام اسپانیا بعد از این تاریخ است.

پیش از این ال کلاسیکو دیگری در جولای برگزار می‌شود. این دو تیم در دیداری دوستانه در بیست و نهم این ماه به مصاف هم می‌روند. این بازی در رقابت‌های International Champions Cup در میامی انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه