English

در نشست رؤسای فدراسیون‌های ورزشی

سلطانی‌فر: نتایج کاروان ایران در بازی‌های همبستگی بالاتر از پیش بینی‌ها بود

وزیر ورزش و جوانان نتایج کاروان ایران در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را بالاتر از پیش‌بینى‌ها عنوان کرد.

سلطانی‌فر: نتایج کاروان ایران در بازی‌های همبستگی بالاتر از پیش بینی‌ها بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در نشست رؤسای فدراسیون‌ها که بعد از طهر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، از زحمات دست اندرکاران کاروان ایران همچنین ورزشکاران ،مربیان و سرپرستان تقدیر کرد و تلاش آنها را ستود.

وزیر ورزش و جوانان پیش‌بینی مدال‌های کاروان ورزشی ایران در بازی‌های همبستگی کشور های اسلامی را پیش از اغاز بازی‌ها، 84 مدال عنوان کرد و اظهار داشت :در این دوره از بازی ها تعداد مدال‌های ایران به ٩٨ رسید و ٣٦ مدال طلا را که پیش بینی کرده بودیم به ٣٩ مدال تبدیل شد از طرفی در بانوان هم رشد بسیار خوبی داشتیم و این درخشش، باعث شد که نسبت به موفقیت‌های بانوان در رویدادهای مختلف پیش‌رو امیدوارتر باشیم.

وی حضور برخی رشته‌ها با تیم جوان شده و تیم دوم و نتایجی که به ارمغان آوردند را مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: در کشتی آزاد و و فرنگی در میان قدرت‌های خوب این رشته قهرمان شدیم. در والیبال تیم جوانان ایران کاری کرد کارستان و حریفانش از کشورهای اسلامی را یکی پس از دیگری مغلوب و حتی در فینال آذربایجان میزبان را شکست داد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: شنا، شیرجه، واترپلو و ووشو را از جمله تیم‌هایی بودند که نتایج بهتر از بیش‌بینى‌ها بدست آوردند و بوکس و دوومیدانی از جمله رشته‌هایی بودند که در این دوره نتایج ضعیف‌تری گرفتند.

سلطانی‌فر ادامه داد: نتایج تکواندو باعث شد عملکردش در یکی دوسال اخیر را ترمیم کند. از طرفی جودو و کاراته هم برابر انتظارات ظاهر شدند.

وی تصویب پاداش وزارت ورزش و جوانان برای مدال اوران را که در ادوار گذشته این بازی‌ها وجود نداشته، انگیزه خوبی برای قهرمانان دانست و گفت: مدال آوران این دوره از بازی‌ها به ترتیب 20، 12 و 8 سکه طلا پاداش می‌گیرند. تلاش می‌کنیم این جوایز در رویدادهای بعدی پررنگ‌تر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه