English

جرارد پیکه از رسیدن توپ طلا به بوفون حمایت کرد

مدافع بارسلونا از رسیدن توپ طلا به دروازه‌بان یوونتوس حمایت کرد.

جرارد پیکه از رسیدن توپ طلا به بوفون حمایت کرد

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، جرارد پیکه در برنامه ورزشی ایتالیایی پومریجو چینکوئه درباره موضوعات مختلفی همچون فینال لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی برابر مادرید، یوونتوس، لیونل مسی، آینده‌اش صحبت کرد.

مدافع بارسلونا گفت‌: دیدار رئال مادرید و یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بزرگ برگزار خواهد شد. یوونتوس تیمی است که سال‌هاست خوب کار می‌کند. این تیم بازیکنان بزرگی همچون جانلوییجی بوفون را در اختیار دارد و می‌خواهند برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرند. بوفون در فصل جاری موفق به قهرمانی در سری A  و جام حذفی شده و ممکن است فاتح لیگ قهرمانان اروپا نیز بشود. او شایسته چنین جام‌هایی است و زیبا خواهد بود که دوباره پس از لو یاشین، یک دروازه‌بان توپ طلا را ببرد.

او در ادامه افزود: علاوه بر بوفون در این تیم دنی آلوس هم تیمی سابق‌مان بازی می‌کند و زیبا خواهد بود اگر این تیم قهرمان شود. یوونتوس از سال‌های قبل خوب کار کرده است و با وجود تغییر بازیکنان، در برخی از فصل‌ها آنها خیلی خوب عمل کردند. سال گذشته پل پوگبا در این تیم حضور داشت. پیش از او آندرا پیرلو بازی می‌کرد و اکنون پائولو دیبالا در این تیم می‌درخشد.

بارسلونا در آخرین ال‌کلاسیکو رئال مادرید را در لحظات پایانی شکست داد. پیکه در این‌باره گفت‌: از راه مالکیت توپ و خنثی کردن ضد حمله‌هایشان توانستیم پیروز شویم اما یوونتوس متفاوت بازی می‌کند. این تیم از لحاظ دفاعی خیلی قدرتمند است و در دو بازی برابر ما این موضوع نشان داده شد. نتوانستیم هیچ گلی به این تیم بزنیم.

مدافع اسپانیایی در مورد مسی هم اظهار کرد: چه کسی می‌تواند توپ طلا را ببرد؟ مسی بهترین بازیکن جهان و تاریخ است. امسال کفش‌ طلا را به عنوان برترین گلزن اروپا برد و بازهم شایسته کسب توپ طلاست.

بازیکن بارسلونا درباره آینده‌اش گفت‌: از شرایطم در بارسلونا خوشحالم. این باشگاه همه چیز من است و می‌خواهم به بازی در این تیم ادامه‌ بدهم. هدفم این است در این تیم از فوتبال خداحافظی کنم. ایتالیا و فوتبال ایتالیا را دوست دارم اما علاقه‌ام به بارسلونا خیلی زیاد است. شاید اگر جوان‌تر بودم و چنین دورانی را در بارسلونا نداشتم، ممکن بود به ایتالیا بروم اما اکنون به جز بارسلونا به هیچ چیزی توجه نمی‌کنم.

لوییس انریکه پس از فینال کوپا دل ری از بارسلونا می‌رود. پیکه درباره آینده مربیگری این باشگاه اظهار کرد: نمی‌دانم چه کسی سرمربی جدید تیم خواهد بود، خاطرات خوبی دارم از زمان پیوستن ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی یوونتوس) به میلان و اکنون به خوبی در یوونتوس کار می‌کند. با این حال نمی‌دانیم چه کسی سرمربی بارسا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه