English

سرمربی تیم ملی وزنه برداری:

هرگز مرادی و رستمی را طرد نکرده ام

سرمربی تیم ملی وزنه برداری با تاکید بر اینکه هرگز «سهراب مرادی» و «کیانوش رستمی» را طرد نکرده است، گفت:آغوش تیم ملی برای این دو قهرمان گشوده است.

هرگز مرادی و رستمی را طرد نکرده ام

به گزارش خبرگزاری موج، ،«سجاد انوشیروانی» چهارشنبه شب و پس پایان رقابت های وزنه برداری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، افزود:سطح این مسابقات از قهرمانی آسیا که چندی پیش برگزار شد بالاتر بود.نزدیکی این دو رقابت سبب شد تا با برنامه خاصی وارد باکو شویم و ملی پوشان خواسته های کادر فنی را به خوبی عملی کردند.

وی توضیح داد: دو مدال طلا کسب کردیم و حتی توان رسیدن به طلاهای بیشتر داشتیم که کم تجربگی سبب شد تا برخی از نفرات ما به رکوردهای همیشگی نرسند.

انوشیروانی درباره رکوردشکنی وزنه بردار ازبکستانی در فوق سنگین وزن گفت: فدراسیون ازبکستان حدود 5 سال روی این وزنه بردار کار کرده و اگر ما نیز روی دو ملی پوش فوق سنگین وزن مان 4 سال کار کنیم می توانند در المپیک مدال آور باشند.

وی با یادآوری اینکه در دسته فوق سنگین پشتوانه سازی ایران خوب نبوده است، افزود: با وجود تلاش مسئولان فدراسیون در ماه های اخیر شرایط خوبی نداشتیم.

وی درباره آخرین وضعیت سهراب مرادی و کیانوش رستمی دو وزنه بردار طلایی ایران در المپیک که مدتهاست در اردوی تیم ملی حضور نمی یابند، گفت: تصمیم گیرنده نیستم ‌و باید شورای فنی فدراسیون در خصوص این دو نفر نظر بدهد.معتقدم آنها قهرمانان بزرگی هستند و آغوش مان برای آنها باز است.

انوشیروانی به حضور کادرفنی جوان در تیم ایران اشاره کرد و ادامه داد: ایران مربیان کاربلدی دارد و اکنون کارمان را با قدرت دنبال می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه