English

زیدان به دنبال شکستن رکورد ژوزه مورینیو

رئال مادرید با هدایت سرمربی فرانسوی می‌خواهد رکورد مادرید ژوزه مورینیو را بشکند.

زیدان به دنبال شکستن رکورد ژوزه مورینیو

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، رئال مادرید پس از اینکه توانست رکورد بایرن مونیخ را در گلزنی پیاپی بشکند و به رکورد ۶۳ بازی برسد، حال تنها یک رکورد در زمینه گلزنی را پیش‌رو دارد. مادرید زین الدین زیدان در سه بازی باقی‌ مانده می‌تواند به رکورد ۱۷۴ گل مادرید ژوزه مورینیو در فصل ۱۲ – ۲۰۱۱ برسد.

جشنواره گل این تیم برابر سویا (پیروزی چهار بر یک) باعث شد رکورد تیم مورینیو دست یافتنی باشد. سفیدپوشان در این فصل تاکنون ۱۶۳ گل به ثمر رساندند. برترین گلزن تیم کریستیانو رونالدو با ۳۷ گل محسوب می‌شود.

مادرید در دوران مربیگری کارلو آنچلوتی در نخستین فصل ۱۶۰ گل به ثمر رساند و توانست فاتح Decima شود اما با وجود اینکه تیمش در دومین سال ۱۶۲ بار دروازه‌ حریفان را باز کرد، این باشگاه را ترک کرد. اکنون مادرید باید در سه بازی یازده گل به ثمر برساند. این کار سختی است چون نیاز دارد در هر بازی نزدیک به سه گل برساند. سفیدپوشان در لالیگا تنها یک رقیب دارند که آن هم بارسلونا با ۱۶۴ گل است.

شاگردان لوییس انریکه یک گل بیشتر به ثمر رساندند اما تنها دو بازی پیش‌رو دارند. آبی‌اناری‌ها در لالیگا تنها یک بازی پیش‌رو دارند (برابر ایبار) و در فینال کوپا دل ری به مصاف آلاوس خواهند رفت. آمار دیگر  تیم‌های حاضر در لیگ‌های اروپایی خیلی ضعیف‌تر است. چلسی قهرمان لیگ برتر انگلیس ۷۸ گل کمتر از مادرید زیدان به ثمر رسانده است. سفید پوشان ۳۴ بار بیشتر از بایرن مونیخ گلزنی کردند. همچنین ۷۰ بار بیشتر از یوونتوس و ۳۹ بار بیشتر از موناکو دروازه‌ حریفان را باز کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی