English

امیدواری مهاجم آرسنال به شکست لیورپول

اولیویه ژیرو ابراز امیدواری کرد لیورپول امروز (یکشنبه) برابر وستهام شکست بخورد تا شانس آرسنال باری کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بیشتر شود.

امیدواری مهاجم آرسنال به شکست لیورپول

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از اسکای اسپورت، بعد از پیروزی خیره کننده آرسنال در بازی شب گذشته (شنبه) برابر استوک سیتی، در صورتی که امشب لیورپول برابر وستهام بازنده شود، شانس توپچی‌های لندن برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش می‌یابد.

اولیویه ژیرو بعد از گلزنی برای تیمش در بازی شب گذشته گفت‌: امیدوارم وستهام بتواند لیورپول را شکست بدهد. امروز من طرفدار وستهام خواهم بود. ممکن است همه چیز در پایان فصل به این بازی بستگی داشته باشد. برای من خیلی مهم است که سال آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشیم. در حال‌ حاضر در شرایطی قرار داریم که هم باید بازی‌هایمان را ببریم و هم بقیه تیم‌ها امتیاز از دست بدهند. تنها در این صورت خواهد بود که ما می‌توانیم به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کنیم.

او درباره پیروزی برابر استوک سیتی نیز گفت‌: همیشه بازی در زمین استوک سیتی سخت است ولی اگر شما گل اول را به ثمر برسانید، اعتماد به نفس‌تان بیشتر می‌شود و می‌توانید گل‌های بعدی را نیز ثبت کنید. برابر استوک سیتی تا زمانی که گل اول را نزده بودیم، بازی نزدیک و پایاپایی را شاهد بودیم ولی بعد از آن وقتی دروازه‌ حریف را باز کردیم، تیم برتر میدان بودیم و توانستیم گل‌های دیگر را نیز به ثمر برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی