English

آنچلوتی: بازی بسیار دیوانه واری بود

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ دیدار برابر لایپزیگ در هفته سی و سوم بوندسلیگا را بسیار دیوانه‌وار دانست.

آنچلوتی: بازی بسیار دیوانه واری بود

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از فورفورتو، بایرن‌مونیخ در حساس‌ترین بازی هفته سی و سوم رقابت‌های بوندسلیگا در خانه لایپزیگ با نتیجه‌ پنج بر چهار به پیروزی رسید. بایرن در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که تا 10 دقیقه پایانی با نتیجه‌ چهار بر دو عقب بود اما توانست در 10 دقیقه سه گل به ثمر رساند تا پیروزی این دیدار بزرگ شود.

آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بازی بسیار دیوانه‌واری بود. هر دو تیم هم چنان که پیش‌بینی می‌شد بازی هجومی و زیبا را در دستور کار خود قرار دادند و نتیجه‌ هم نشان می‌دهد  که بازی تا چه اندازه زیبا و هیجانی بود.

او ادامه‌ داد: لایپزیگ بازی را قدرتمندانه آغاز کرد. با این حال این ما بودیم که تیم برتر میدان بودیم. لایپزیگ بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و چهار گل به ما زد. در خط دفاعی خوب نبودیم و می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم. باید بگویم که حریف فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و بازیکنان این تیم از روحیه بسیار بالایی برخوردار بودند.

آنچلوتی در پایان سخنان خود گفت‌: هم بایرن مونیخ و هم لایپزیگ به هدف خود در رقابت‌های بوندسلیگا رسیدند. ما به دنبال قهرمانی بودیم و لایپزیگ هم بعد از شروع بسیار خوبی که داشت به دنبال کسب سهمیه بود. آنها تیم جوان و باانگیزه ای در اختیار دارند و می توانند بیشتر از این موفق شوند.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این دیدار به دست آورد اختلافش با تیم دوم را به 13 امتیاز رساند تا نشان دهد که شایسته ترین تیم به کسب عنوان قهرمانی بوده است.

نتیجه‌ این دیدار تاثیر در جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی نداشت، چرا که بایرن مونیخ پیش از این توانست عنوان قهرمانی خود را نهایی کند و لایپزیگ هم جایگاه دوم خود را با وجود شکست در این دیدار خانگی قطعی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه