English

۵ پیروزی فرنگی‌کاران ایران در دور نخست قهرمانی آسیا

5 نماینده کشتی فرنگی ایران در دور نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا به 5 پیروزی رسیدند.

5 پیروزی فرنگی‌کاران ایران در دور نخست قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که در دهلی نو پایتخت هند در جریان است، 5 نماینده ایران به روی تشک رفتند و صاحب 5 پیروزی شدند.

در وزن 66 کیلوگرم، علی ارسلان در دور نخست به مصاف جینچول پانگ از کره شمالی رفت و در پایان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل راویندر از هند به روی تشک می‌رود. در این وزن 11 کشتی گیر وزن‌کشی کردند که المورات تاسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان در دور نخست با  نتیجه 4 بر 3 مقابل سانگ هون او کره‌ای شکست خورد تا یکی از نتایج دور از انتظار دور نخست رقم بخورد.

در وزن 75 کیلوگرم که 12 کشتی گیر حضور دارند، پژمان پشتام در دور اول مقابل ربیع خلیل از فلسطین 8 بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بین یانگ از چین مصاف می‌کند. دلشاد توردیف نایب قهرمان بازی های آسیایی و آسیا از ازبکستان در گروه پشتام حضور دارد.

در وزن 80 کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل سامات شیرداکوف از قرقیزستان در 45 ثانیه با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.طاهری در مرحله نیمه نهایی به مصاف برندگان مبارزه میان دانیل گاجیف دارنده مدال برنز المپیک از قزاقستان و سهراب عبدالخایف از تاجیکستان می رود. در این وزن 9 کشتی‌گیر وزن‌کشی کردند.

در وزن 98 کیلوگرم که 9 کشتی گیر وزن‌کشی کردند، سید مصطفی صالحی زاده در دور اول مقابل ایسکاکوف قهرمان آسیا و نفر سوم بازی های آسیایی از قزاقستان مقتدرانه و با نتیجه 7 بر یک به پیروزی رسید .وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هاردیپ نایب قهرمان آسیا از هند می رود. دی ژیائو نایب قهرمان بازی های آسیایی و آسیا از چین در گروه صالحی زاده حضور دارد.

در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور اول به مصاف مینسئوک کیم از کره جنوبی رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید  و راهی نیمه نهایی شد.مهدی زاده در این مرحله با برنده هی سان از چین و آراتا سونودا از ژاپن مبارزه می کند. در این وزن تنها 7 کشتی گیر وزن‌کشی کردند.

وزن کشی رقابت های اوزان 59، 71 و 85 کیلوگرم نیز عصر امروز (چهارشنبه) برگزار و سامان عبدولی، افشین بیابانگرد و حسین نوری نمایندگان ایران در این اوزان پس از وزن کشی روز پنج شنبه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه