English

اینفانتینو از شرایط مالی فیفا دفاع کرد

رئیس فیفا پس از فسادهای بسیار زیادی که در این ارگان پیش از حضور او رخ داده بود اظهار کرد این سازمان اکنون شرایط مالی بسیار خوبی دارد.

اینفانتینو از شرایط مالی فیفا دفاع کرد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج به نقل از Inside the games، جیانی اینفانتینو اعلام کرد شرایط مالی در فیفا خیلی محکم و استوار است و شاخص‌های مالی سال گذشته نرمال بوده است. او همچنین اظهار کرد که سال آینده خسارت‌ها کمتر خواهد شد.

رییس فیفا در این زمینه گفت: در حال‌ بازسازی و جو فیفا هستیم و درهای فیفا را بازکردیم. برخلاف آنچه که برخی دوست دارند بگویند یا بنویسند. شرایط اقتصادی ما بسیار محکم و استوار است.

ماه گذشته مجله فایننشیال تایمز خبر داد که فیفا به دنبال جذب ‌اسپانسرهای قوی است تا مشکلات مالی خود را حل کند. پیش از این نیز اعلام شده بود فیفا در سال گذشته میلادی بیش از ۳۶۹ میلیون دلار ضرر کرده است. روز گذشته (دوشنبه) فیفا توانست قراردادی با قطر ایرویز امضا کند که می‌تواند نشان دهنده بهتر شدن شرایط مالی فیفا باشد.

اینفانتینو در ادامه‌ افزود: باید بر فوتبال که مهم‌ترین کار ماست تمرکز کنیم. بدون شک چالش‌های زیادی وجود دارد. فیفا شرایط سختی را پشت‌سر می‌گذارد و روز به روز در حال‌ ایجاد تغییرات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه