English

جنگ مجازی هواداران رئال و اتلتیکو مادرید در آستانه دربی مادرید

در آستانه بازی برگشت دربی مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران این دو تیم شروع به رجزخوانی برای یکدیگر کرده‌اند.

جنگ مجازی هواداران رئال و اتلتیکو مادرید در آستانه دربی مادرید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مارکا، در حالی که دو روز دیگر تیم‌های همشهری اتلتیکو و رئال در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف هم می‌روند تا بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند، هواداران این دو تیم در فضای مجازی شروع به کری‌خوانی برای یکدیگر کرده‌اند.

گروهی از هواداران اتلتیکو شنبه شب اقدام به انتشار پست‌هایی جنجالی کردند که به زعم هواداران رئال مادرید طعنه و کنایه به آنها بوده است.

هفته پیش قبل از بازی رفت دو تیم، هواداران رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بنری به نمایش درآوردند که به برد‌های آنها مقابل اتلتیکو در فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های 2014 و 2016 اشاره داشت و روی آن از هواداران اتلتیکو پرسیده شده بود: «به من بگویید (باختن هر دو فینال) چه حسی دارد؟».

در واکنش به آن حرکت رئالی‌ها، هواداران اتلتیکو مادرید در توییتر با ایجاد هشتگ (#) «آنها نمی‌توانند آن را درک کنند»، شعار «هم جنبه بردن را داشته باش هم جنبه باختن» را سر داده‌اند که اگرچه مخاطب آن شخص یا گروه خاصی نیست اما به زعم بسیاری از هواداران یک نوع واکنش به آن حرکتی بوده است که طرفداران رئال مادرید سه‌شنبه هفته گذشته در سانتیاگو برنابئو انجام دادند.

هواداران اتلتیکو نیش دیگری هم به رئالی‌ها زده‌اند و با تکرار جمله‌ای شبیه آنچه جرارد پیکه، مدافع بارسلونا چندی پیش برای زیر سؤال بردن ارزش‌های کهکشانی‌ها گفت، در توییتر شعاری را بازنشر کرده‌اند که در آن آمده است:«ما تیم‌مان را به خاطر ارزش‌هایش دوست داریم نه به خاطر چیزی که می‌برد.»

تیم‌های اتلتیکو و رئال چهارشنبه این هفته در حالی برای آخرین بار در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف هم می‌روند که بازی رفت آنها با پیروزی 3 بر صفر شاگردان زین‌الدین زیدان همراه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی