English

جبهه‌گیری اندی ماری علیه شاراپووا: گرند اسلم نیازی به او ندارد

اندی ماری، تنیسور شماره یک جهان در اظهار نظری در رابطه با دادن و وایلد کارت مسابقات گرند اسلم به ماریا شاراپووا اعلام کرد که تصمیم گیری در این زمینه در مسابقات گرند اسلم با تورنمنت‌های کوچک تر متفاوت است و گرند اسلم نیازی به نمایش دادن بازی‌های شاراپووا ندارد.

جبهه‌گیری اندی ماری علیه شاراپووا: گرند اسلم نیازی به او ندارد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از BBC، اندی ماری که در حال‌ حاضر در مسابقات ایگون حضور دارد، در رابطه با دادن وایلد کارت به شاراپووا گفت‌: بسیاری از رسانه‌ها به مسابقات اشتوتگارت رفتند تا حضور شاراپووا بعد از 15 ماه را پوشش بدهند اما مسابقات گرند اسلم متفاوت است و نیازی به تنیس بازی‌های شاراپووا ندارد. در واقع این اتفاق تغییری در مسابقات ایجاد نمی‌کند. بنابراین تصمیم گیری برای مسابقات گرند اسلم با تورنمنت‌های کوچک متفاوت است.

شاراپووا که 15 ماه به دلیل مصرف ملدونیوم محروم بود اخیرا از محرومیت خارج شده و در مسابقات اشتوتگارت شرکت کرد. او وایلد کارت مسابقات مادرید و رم را نیز دریافت کرده است، اما هنوز مشخص نیست که به او اجازه حضور در مسابقات اوپن فرانسه داده شود.

شاراپووا اگر می‌توانست در مسابقات اشتوتگارت به فینال راه یابد، اجازه شرکت در انتخابی اوپن فرانسه را پیدا می‌کرد اما او در نیمه نهایی این بازی‌ها حذف شد.

اندی ماری در ادامه‌ افزود: گرند اسلم‌هایی همچون اوپن فرانسه و ویملبدون می‌توانند هر تصمیمی در رابطه با وایلد کارت بگیرد. شاراپووا می‌تواند در مسابقاتی همچون اشتوتگارت قهرمان شود. این که او بعد از 15 ماه محرومیت به نیمه نهایی رسیده است. نشان می‌دهد که او خیلی زود در رده‌های بالا قرار می‌گیرد. بسیاری از تنیسورهای مطرح جهان نیز به حضور شاراپووا در مسابقات بزرگ تنیس اعتراض کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی