English

انتقاد عجیب مسوول رقابت‌های موتوجی‌پی از گواردیولا و انریکه

یکی از مسوولان مسابقات موتورسواری کلاس موتو جی‌پی از موفق‌ترین مربیان باشگاه بارسلونا انتقادی عجیب کرد.

انتقاد عجیب مسوول رقابت‌های موتوجی‌پی از گواردیولا و انریکه

به گزارش خبرگزاری موج، کارملو اسپلتا، مدیرعامل شرکت دورنا، مالک حقوق بازرگانی مسابقات موتورسواری کلاس موتوجی‌پی، از عملکرد پپ گواردیولا و لوئیس انریکه - تنها کسانی که به عنوان سرمربی بارسلونا سه‌گانه کسب کرده‌اند - ابراز نارضایتی کرد.

او که طبق ادعای خودش یکی از طرفداران پروپاقرص بارسلوناست، عقیده دارد که مسائل سیاسی بیش از اندازه در امور مربوط به تیم محبوبش تأثیرگذار بوده و این تأثیرگذاری در عملکرد سرمربی فعلی و پیشین باشگاه نیز وجود داشته است.

اسپلتا به سایت سمانال، گفت: من عملکرد گواردیولا را دوست نداشتم چون زمانی که رفت، همه تصور می‌کردند که او برای بارسلونا کار خاصی کرده است در حالی که او هیچ کاری انجام نداده است. من الان از هر زمان دیگری بارسایی‌ترم اما رضایتم از لوئیس انریکه نیست. او هم جزو آن دسته از افراد گستاخی است که نباید در این باشگاه باشند. هیئت مدیره باشگاه بارسلونا را هم که به کلی قبول ندارم چون همه اعضایش فقط روی مسائل سیاسی تمرکز دارند.

بارسلونا با هدایت پپ گواردیولا 14 جام کسب کرد و اولین تیم تاریخ شد که در یک فصل 6 جام برده است. این تیم با هدایت انریکه هم 8 جام برد که شامل 5  جام در فصل نخست 5 جام و و سه جام در فصل دوم بود. مردان انریکه در این فصل هم به فینال جام حذفی اسپانیا رسیده‌اند و با رئال مادرید برای فتح لالیگا رقابتی شانه‌ به‌ شانه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه