English

کونته: باید فصل خوبمان را به یک فصل عالی تبدیل کنیم

سرمربی چلسی پس از کسب پیروزی ارزشمند برابر اورتون اظهار کرد تیمش باید فصل خوبی که داشته است را به یک فصل عالی تبدیل کند.

کونته: باید فصل خوبمان را به یک فصل عالی تبدیل کنیم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از دیلی میرور، چلسی روز گذشته (یکشنبه) در حالی در زمین اورتون به میدان رفت که کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد آنها به برد راحتی دست یابند.

شاگردان آنتونیو کونته تا ‌دقیقه ۶۵ از زدن گل به حریف عاجز بودند ولی بعد از این که پدرو رودریگس توانست با شوت مهار نشدنی خود دروازه‌ حریف را باز کند، نوبت به گری کیهیل و ویلیان رسید تا آنها نیز در گلزنی سهمی داشته باشند. به ‌این‌ ترتیب چلسی یک آزمون دشوار برای کسب قهرمانی در لیگ برتر را با موفقیت پشت‌سر گذاشت تا یک گام بلند به سوی قهرمانی بردارد.

کونته بعد از پیروزی با ارزش تیمش برابر اورتون در نشست خبری گفت‌: باید از عملکرد بازیکنانم راضی باشم و هستم. بازی برابر اورتون آن هم در گودیسون پارک، به هیچ وجه کار آسانی نیست. برابر یک تیم قدرتمند قرار گرفتیم که مربی صاحب سبک و خوبی را روی نیمکت خود داشت. خیلی خوب برای این بازی آماده شدیم و با سازماندهی بالا توانستیم در زمین قرار بگیریم. بازیکنانم با صبر  منتظر بودند تا لحظه اصلی بازی فرا برسد و آنها بتوانند گلزنی کنند که خوشبختانه به این هدف دست پیدا کردیم.

سرمربی ایتالیایی چلسی ‌اضافه کرد: برای ما خیلی مهم بود که بعد از ۱۳ هفته‌ بتوانیم کلین شیت کنیم و دروازه‌ خودمان را بسته نگه داریم چون این کار به افزایش اعتماد به نفس‌مان کمک می‌کند. می‌دانستیم اورتون در خانه هشت بازی پی در پی به برد رسیده است ولی با جسارت توانستیم به آنچه که می‌خواهیم برسیم. بعد از پایان مسابقه هیچ صحبتی با بازیکنانم نداشتم. فقط آنها را در آغوش گرفتم. نیازی نبود با کلمات احساسات خود را بیان‌ کنم.

کونته در رابطه با ارتباطش با هواداران چلسی گفت‌: خوشبختانه رابطه خیلی خوبی بین ما برقرار است؛ به طوری که این ارتباط وصف نشدنی است. فراموش نکنید هشت ماه است که هدایت این تیم را بر عهده گرفتم و دیدن این میزان علاقه از سوی هواداران، بسیار خوب و باور نکردنی است. خوشحالم که با این برد توانستیم آنها را شاد کنیم. هواداران ما شایسته این شادی هستند. نمی‌دانم گام بلندی برای قهرمانی برداشتیم یا خیر فقط این را می‌دانم که پیروزی بزرگی را کسب کردیم. در حال‌ حاضر مهم‌ترین موضوع این است که برای بازی بعدی خودمان را آماده کنیم. اگر نتوانیم در بازی بعدی میدلزبورو را شکست بدهیم، بردی که امروز برابر اورتون را کسب کردیم بی‌ارزش می‌شود. چهار بازی تا پایان بازی باقی‌ مانده است. تنها وقتی که قهرمانی‌مان قطعی شد، باید آن را جشن بگیریم. فصل خوبی داشتیم ولی اگر بخواهیم فصل عالی داشته باشیم، باید جام بیاوریم.

در اواخر این بازی داوید لوییس به دلیل مصدومیت جای خود را به ناتان آکه داد. موضوعی که باعث نگرانی هواداران چلسی درباره مصدومیت مدافع برزیلی تیم‌شان شد. کونته در این‌باره کونته گفت‌: با دکتر درباره وضعیت او صحبتی نکردم و نمی‌دانم مصدومیت لوییس جدی است یا نه. فقط امیدوارم در بازی بعدی او را در اختیار داشته باشیم. در این مقطع از فصل خیلی مهم است که بازیکنان‌مان را در اختیار داشته باشیم. لوییس در این فصل برای ما خیلی مفید بود. او در خیلی از بازی‌ها با وجود درد، برای تیم به میدان رفت چون به تیم و وظایفش احساس مسئولیت می‌کند.

چلسی در بازی بعدی خود در لیگ برتر انگلیس باید به مصاف میدلزبورو برود که در این هفته توانست منچسترسیتی را با تساوی دو بر دو متوقف کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه