English

فالکائو: اگر فکر کنیم صعود کردیم کارمان تمام است

مهاجم کلمبیایی موناکو معتقد است با وجود پیروزی سه بر دو در خاک آلمان هنوز کار موناکو برای صعود تمام نشده است.

فالکائو: اگر فکر کنیم صعود کردیم کارمان تمام است

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از اکیپ، موناکو امشب (چهارشنبه) در بازی برگشت خود در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بوروسیا دورتموند خواهد رفت؛ جایی که در بازی رفت توانست این تیم را با سه بر دو شکست بدهد.

رادامل فالکائو درباره بازی با دورتموند گفت‌: اشتباه است اگر فکر کنیم صعودمان به مرحله بعد قطعی شده است. هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده است و هر دو تیم شانس برابری برای رفتن به مرحله بعد دارند. به این موضوع واقف هستیم که یک فینال پیش‌رو داریم. باید به اصول بازی خودمان احترام بگذاریم. به خودمان بستگی دارد که به مرحله بعد برویم یا خیر. همه می‌دانیم چه اتفاقاتی در دورتموند رخ داده است ولی حریف تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. خودمان را باور داریم. درست است که در خانه حریف گل زدیم و این یک مزیت محسوب می‌شود اما برای صعود باید بهترین عملکردمان را ارائه بدهیم.

مهاجم کلمبیایی موناکو ادامه‌ داد: دقیقا باید مثل بازی رفت باشیم و با احترام به حریف به پیروزی برسیم. به این فکر نمی‌کنیم که بازی رفت را بردیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

شنیده شده است رادامل فالکائو پیشنهادی از لیگ چین دریافت کرده است و او در تابستان از تیم فرانسوی جدا خواهد شد. او در این رابطه هم اظهار کرد: همه در موناکو به من احترام می‌گذارند و من این باشگاه را دوست دارم. رابطه خوبی با هواداران دارم. همه اینها شرایط خوبی است که من در موناکو بمانم. در اینجا تلاش می‌کنم تا به بازیکنان جوان‌تر چیزهای زیادی یاد بدهم از بودن در موناکو و لذت ببرم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه