English

پزشک تراکتور: اخباری نیاز به ۳ هفته استراحت دارد

شرایط ویژه دروازه‌بان تراکتور برای بازی با استقلال

دروازه بان ملی پوش تراکتورسازی مشخص نیست مقابل استقلال هم با وجود مصدومیت بازی کند یا خیر.

شرایط ویژه دروازه‌بان تراکتور برای بازی با استقلال

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا اخباری در هفته های گذشته با شرایط ویژه ای برای تراکتورسازی بازی کرده است. او از ناحیه زانو مصدومیتی شدید دارد و به همین خاطر با درد مقابل حریفان حاضر می شود. مصدومیت اخباری دربازی گذشته تراکتورسازی مقابل پدیده بیشتر از قبل نمایان شد؛ جایی که او در یک صحنه به علت درد شدید زانویش نتوانست روی یک توپ ارسال مقتدر عمل کند و همین امر امیر قلعه نویی را نگران سلامتی وی کرد.


با این وجود اخباری بازی با پدیده را به پایان رساند واتفاقا عملکردی خوب هم داشت. حالا اما شرایط این دروازه بان برای دیدار با استقلال کمی دشوار به نظر می رسد.


به گفته پزشکان تراکتورسازی وضعیت زانوی اخباری نسبت به گذشته بدتر شده و او درد بیشتری را متحمل می شود. حال در چنین شرایطی با توجه به نیاز تراکتورسازی به او احتمالا مقابل استقلال هم با همین شرایط به میدان می رود.


دکتر مجید صادقی، فیزیوتراپ تراکتورسازی درباره وضعیت اخباری به "ورزش سه" می گوید: «واقعیت این است که درمان مصدومیت اخباری دو تا 3 هفته زمان می خواهد و ما اکنون نمی توانیم او را به طور کامل درمان کنیم. به قول امیر قلعه نویی او معرفت به خرج می دهد که برای تراکتورسازی به میدان می رود. تنها کاری که از دست ما برمی آید این است که درد و التهاب زانوی او را کمتر کنیم وگرنه در زمان کوتاه تا بازی بعدی نمی شود درمانش را تکمیل کنیم.»


با توجه به مسائل مطرح شده باید منتظر تصمیم امیر قلعه نویی برای دروازه تیمش در دیدار با استقلال باشیم؛ هرچندبعید به نظر می رسد اخباری که در بازی های قبلی با مصدومیت برای تراکتورسازی به میدان رفته، دیدار حساس تیمش برابر استقلال را از دست بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه