English

اندی ماری: فدرر می‌تواند قهرمان رولان گاروس شود

تنیسور شماره یک جهان معقتد است که راجر فدرر در صورتی که به عملکرد اخیر خود ادامه‌ بدهد می‌تواند در مسابقات تنیس گرند اسلم فرانسه نیز قهرمان شود.

اندی ماری: فدرر می‌تواند قهرمان رولان گاروس شود

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از یاهو، راجر فدرر بعد از آسیب‌دیدگی‌ از ناحیه زانو در فصل ۲۰۱۶، 6 ماه استراحت و ریکاوری داشت. در این مدت زمان او توانایی خوبی به دست آورده و توانسته در اوایل فصل 2017 در گرند اسلم استرالیا به قهرمانی برسد. او در فینال این مسابقات رافائل نادال را شکست داد.

این اولین قهرمانی فدرر از سال 2012 در مسابقات گرند اسلم بوده است. فدرر در مسابقات ایندین ولز و میامی نیز به قهرمانی رسید که باعث شد رنکینگ او بهبود پیدا کند و او به رتبه چهارم در جهان برسد.

اندی ماری در ماه آوریل در مسابقات آفریقایی مقابل فدرر بازی کرد. ماری درباره فدرر گفت: اگر او همان طور که در ابتدای فصل بازی کرده است ادامه‌ بدهد، بدون شک قهرمان رولان گاروس می‌شود. برای او سخت است که در این مسابقات بازی کند زیرا اخیرا بر روی زمین خاک رس بازی نکرده است. او اما در مسابقات اپن استرالیا نشان داد که با انجام مسابقات زیاد مشکلی ندارد. باید ببینیم چه کار می‌کند.

بک هندهای فدرر نقطه قوت او در مسابقات اخیر به حساب می‌آید. او در سال 2017 با اعتماد به نفس بیشتری این کار را انجام می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه