English

تصمیم با زیدان است که مقابل بایرن مونیخ بازی کنم یا خیر

ایسکو: باشگاهی بزرگتر از رئال مادرید وجود ندارد

هافبک کهکشانی‌ها تأکید کرد قصد جدایی از این تیم را ندارد.

ایسکو: باشگاهی بزرگتر از رئال مادرید وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، ایسکو که در پیروزی 3 بر 2 شب گذشته (شنبه) رئال مادرید برابر اسپورتینگ خیخون در هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا درخشان ظاهر شد و با 2 گلی که زد تیمش را به 3 امتیاز ارزشمند رساند، پس از بازی گفت: بازی خیلی پیچیده‌ای شد. ما آن‌طور که باید بازی نکردیم، اما رئال مادرید روحیه بالای خود را بار دیگر نشان داد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا این بهترین بازی تو برای رئال مادرید بود؟» اظهار داشت: نمی‌دانم. این چیزی است که شما رسانه‌ها باید بگویید. هر زمانی که وارد زمین شوم، همیشه سعی می‌کنم تا بهترین عملکردم را برای تیمم به نمایش بگذارم. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در این بازی تأثیرگذار بودم و برای کمک به تیمم اینجا هستم. نه‌تنها من، بلکه همه در جریان بازی‌ها منتظر فرصت‌های خود هستیم.

ایسکو این پرسش را هم که «خودت را در ترکیب اصلی سه‌شنبه شب رئال مادرید برابر بایرن مونیخ می‌بینی؟» این‌طور پاسخ داد: نمی‌دانم. زیدان باید در این مورد تصمیم بگیرد. حقیقت این است که این فصل من در لیگ قهرمانان خیلی فرصت بازی پیدا نکرده‌ام، اما به هر حال تیم در آستانه رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی است. چیزی که مهم است، رسیدن به مرحله بعد است و فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند.

هافبک اسپانیایی کهکشانی‌ها در مورد آینده‌اش هم گفت: بارها گفته‌ام که می‌خواهم برای مدت بیشتری در رئال مادرید بمانم و امیدوارم این اتفاق روی دهد. همواره به طور واضحی گفته‌ام که چه می‌خواهم. نمی‌توانم درک کنم که چرا مردم از اینکه می‌خواهم بیشتر بازی کنم، سورپرایز می‌شوند. اگر به چنین چیزی باور نداشتم، الان نمی‌توانستم در موردش صحبت کنم. به هر حال من در بهترین باشگاه دنیا هستم. باشگاهی بزرگتر از رئال مادرید وجود ندارد و از بودن در این باشگاه احساس خوشبختی می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه