English

از سوی فدراسیون ورزش های همگانی

دو همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار شد/ کمانه: این همایش‌ها سبب رشد ورزش همگانی خواهد شد

دو همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور پرشور مردم شهرهای اهواز و گلبهار برگزار شد.

دو همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار شد/ کمانه: این همایش‌ها سبب رشد ورزش همگانی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، این همایش راس ساعت 7:30 جمعه 25 فروردین دقیقه صبح با حضور حداکثری مردم استان خوزستان شهر اهواز و استان خراسان رضوی شهر گلبهار برگزار شد. این مراسم به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد و در پایان نیز جوایز نفیسی به قید قرعه به شرکت‌ کنندگان تعلق گرفت.

غلامرضا کمانه نایب رییس فدراسیون ورزشهای همگانی در همایش شهر گلبهار اظهار داشت: در این همایش بزرگ استقبال زیادی از سوی مردم صورت گرفته است. حضور استاندار محترم خراسان رضوی، صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان استان، ارائه گزارش گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار جهت حمایت از ورزش همگانی موجبات تشویق و شعف شرکت کنندگان را فراهم آورد.

کمانه افزود: جوایز خوبی که به مردم تعلق گرفت باعث تشویق و رشد ورزش همگانی خواهد شد. تنوع برنامه های ورزشی و فرهنگی از شاخص آن برنامه بود.

کمانه در پایان گفت: مدیریت آذریان سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان و تیم ایشان نیز یکی از بهترین همایش های پیاده روی را رقم زد که جای تقدیر تشکر دارد.

همچنین محمدرضا دوست محمدی دبیر فدراسیون ورزشها ی همگانی با حضور در همایش پیاده روی خانوادگی شهر اهواز اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در اهواز با حضور جمع کثیری از علاقمندان و خانواده ها و مسئولین لشگری و استانی در حاشیه رودخانه کارون برگزار شد.

استاندار محترم استان خوزستان نیز ضمن حضور در جمع شرکت کنندگان در همایش به ضرورت توجه بیش از پیش همه مسئولین به مهیا نمودن شرایط حضور گسترده مردم در ورزشهای همگاین اشاره نمود.

لازم به ذکر است استاندار خوزستان در 2 ماه گذشته در چهارمین همایش پیاده روی خانوادگی استان شخصا حضور یافته بود.

در طول این همایش که به مناسبت گرامیداشت میلاد مسعود امام علی (ع) و همچنین بزرگداشت هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران اجرا شد ورزشکاران ارتش ج.ا.ا به ارائه فعالیتهای ورزشی که نشان دهنده ورزیدگی جسمانی و صلابت نیروهای مسلح ج.ا.ا بودند پرداختند که مورد توجه همه شرکت کنندگان قرار گرفت.

همچنین گروههای ورزش باستانی، ورزشکاران صبحگاهی و همچنین ورزشکاران پینت بال و فریزبی و حرکات انفرادی با توپ در طول مراسم به اجرای برنامه های مختلف ورزشی پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه