English

موتکو: شرایط میزبانی کازان از جام‌جهانی ۲۰۱۸ هشداردهنده نیست

معاون نخست‌وزیر روسیه شرایط شهر کازان برای میزبانی از دیدارهای جام‌ کنفدراسیو‌ن‌های ۲۰۱۷ و جام‌جهانی ۲۰۱۸ را هشدار دهنده ندانست.

موتکو: شرایط میزبانی کازان از جام‌جهانی ۲۰۱۸ هشداردهنده نیست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت روسی جام‌جهانی 2018، ویتالی موتکو در واکنش به وجود نگرانی‌های درباره میزان آمادگی شهر کازان به عنوان یکی از میزبان‌های بازی‌های جام کنفدراسیون‌های 2017 و جام‌جهانی 2018 روسیه گفت: سطح آمادگی کازان مطابق معیارهای موردنظر ما است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. شرایط هم طبق بازدیدی که من از کازان داشتم هشدار دهنده نیست.

معاون‌ نخست‌وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه که روز گذشته (پنجشنبه) به کازان، مرکز جمهوری تاتارستان سفر کرده بود ادامه داد: آماده‌سازی کازان با مشاهداتی که من داشتم هرگز مایه نگرانی همکاران ما در فیفا نیست و هرگز پرسشی در این خصوص مطرح نشده است. همه چیز در بالاترین سطح آمادگی لازم قرار دارد، البته مقداری از کارهای مربوط به سیستم شناسایی هواداران جهت ایجاد شرایط بسیار خوبی رفاهی برای آنها باقی‌مانده است.

کازان میزبان 3 بازی مرحله گروهی جام‌ کنفدراسیون‌ها و یک بازی نیمه‌نهایی است که در روزهای 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری در 4 شهر روسیه برگزار خواهد شد. همچنین 6 بازی جام‌جهانی 2018 روسیه شامل 4 بازی مرحله گروهی و 2 بازی مرحله یک‌ هشتم و یک‌ چهارم نهایی در ورزشگاه کازان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه