English

مهم نیست که من و امثال من بمانیم

آذری: مذاکره با مربیان دیگر را تکذیب می‌کنم

مدیرعامل ذوبی ها می گوید با هیچ سرمربی برای فصل آینده مذاکره نکرده و اعتقاد کامل به سرمربی فعلی این تیم دارد. ​​​​​​​

آذری: مذاکره با مربیان دیگر را تکذیب می‌کنم

به گزارش خبرگزاری موج، پیروزی ذوب آهن در دیدار لیگ قهرمانان آسیا و حضور این تیم در رده دوم جدول رده بندی باعث شد تا کمی از فشارهای روی این تیم کاسته شود. پس از این دیدار در رابطه با آخرین وضعیت تیم و شایعات فراوانی که در رابطه با تغییر سرمربی با سعید آذری به گفتگو نشستیم.

موفقیت در فوتبال زمان بر است

ما همیشه اعتقاد داشته ایم که موفقیت در فوتبال پروسه ای زمان بر است، همیشه باید برنامه ریزی وجود داشته باشد تا بر حسب آن به نتیجه نهایی رسید، البته نتایج نیز در پیشبرد اهداف موثر است اما گاهی اوقات باید صبر کرد و گذاشت تا زمان طبق برنامه ها بگذرد تا بتوان به موفقیت رسید، با اجرای این اصول، روند موفقیت ذوب آهن مثبت بوده است.

مدیران ذوب آهن از تیم رضایت دارند

خوشحالم که روند موفقیت ذوب آهن از چشم مدیران عالی رتبه کارخانه نیز پنهان نمانده است، به طور مثال آقای احمد صادقی، مدیرعامل محترم کارخانه در جلسه پیش از بازی برابر بنیادکار حضور داشت و از روند کار تیم راضی بود، همین رضایت و اینکه کار در تیم دیده می شود برای ما کافی است.

با خروج 10 بازیکن کارمان سخت شد

پس از بازی های هفته چهارم، ذوب آهن در رده چهاردهم جدول حضور داشت، پس از خروج 10 بازیکن از مجموعه تیم نشان داد که کار سختی در پیش داریم اما با ثبات مدیریتی و عملکرد مثبت مربیان و بازیکنان موفق شدیم بازهم بالا بیاییم و خودمان را به عنوان یکی از مدعیان مطرح کنیم.

کمترین حق مان پیروزی دو بر یک بود

روز گذشته در برابر بنیادکار بازی خوبی ارائه دادیم و فکر می کنم کمترین حق ما پیروزی با اختلاف یک گل بود، اگر قرار بود طبق شایستگی مان نتیجه بگیریم باید حریف را با تعداد گل های زیاد از پیش رو برمی داشتیم.

مهم نیست من و امثال من در تیم بمانیم

هیچوقت در رابطه با اینکه در آینده در این تیم حضور خواهم داشت یا خیر حرفی به میان نیاورده ام و نخواهم آورد، اکنون هم به همین ترتیب است و ترجیح می دهم به جای اینکه به فصل آینده فکر کنم تمرکزم روی تیم باشد تا بتوانیم با یک نتیجه گیری خوب لیگ را به پایان برسانیم. بارها گفته ام و بازهم می گویم این مهم نیست من و امثال من بمانیم، عملکرد و در نهایت نتیجه گیری مثبت تیم مهم است.

صحبت با مربیان دیگر را تکذیب می کنم

با کمال احترام برای تمام مربیانی که از آنها به عنوان مربیگری در این تیم نام می برند (که بعضی از آنها نیز از دوستان من هستند) باید بگویم هرگونه با مذاکره با مربیان دیگر برای فصل آینده را تکذیب می کنم، با صراحت اعلام می کنم تمام اخبار در این زمینه را تکذیب می کنم، ما تاکنون در ایران با هیچ مربی صحبت نکردیم و نخواهیم کرد و تمام اخبار منتشره در این باره شایعه است.

به حسینی اعتقاد کامل دارم

من به مربی ام اعتقاد کامل دارم، مجتبی حسینی از زمانی که سر کار آمد نتیجه اش کاملا مشخص است، او روند مثبتی داشت و توانست به خوبی از عهده کارش بربیاید بنابراین لزومی ندارد که بخواهیم او را تغییر دهیم، به صراحت می گویم همه عوامل موفقیت در ثبات است، اگر ثبات در تیمی نباشد قطعا به موفقیت نخواهد رسید. متاسفانه در این مورد نیز شایعاتی مطرح شده است، از همان شایعاتی که اول و میانه و پایان هر فصل داریم و یکی از علل عقب افتادن فوتبال ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی