English

بیانیه فدراسیون فوتبال اردن درباره رد درخواست ایران برای بازی تدارکاتی

نمی‌توانستیم بازیکنان را در روز غیر فیفا به تهران بیاوریم

فدراسیون فوتبال اردن با انتشار بیانیه‌ای که شامل اظهارات اسامه طلال، مدیر فنی تیم ملی این کشور بود دلایل رد درخواست ایران برای بازی تدارکاتی را اعلام کرد.

نمی‌توانستیم بازیکنان را در روز غیر فیفا به تهران بیاوریم

به گزارش خبرگزاری موج، فدراسیون فوتبال اردن از همتای ایرانی خود برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی کشورمان در روزهای سوم یا چهارم خرداد ماه سال جاری در تهران با ارسال نامه‌ای رسمی عذرخواهی کرد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال اردن به نقل از اسامه طلال، مدیر فنی تیم ملی این کشور آمده است: ما نامه‌ای را مبنی بر عذرخواهی عدم داشتن شرایط لازم جهت برگزاری تدارکاتی در تهران در روزهای 25 یا 26 ماه می میلادی (3 یا 4 خرداد 1395) به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کردیم.

طلال ادامه داد: پس از دریافت نامه درخواست بازی تدارکاتی از سوی همتای ایران با کادر فنی تیم ملی اردن درباره امکان برگزاری آن وارد بحث شدیم. مسئله اولی که در این درخواست وجود داشت برگزاری بازی در روز غیر فیفا بود که امکان استفاده از بازیکنان بین‌المللی و فراخواندن آنها را غیرممکن می‌کرد. این اتفاق هم باعث می‌شود تا  انتظارات کادر فنی از برگزاری این بازی تدارکاتی فراهم نشود.

مدیر تیم ملی فوتبال اردن ادامه داد: ما اهمیت بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران به عنوان تیم اول قاره آسیا را درک می‌کنیم اما زمان برگزاری و محل برگزاری آن باعث شد تا نتوانیم آن  را بپذیریم. همان‌طور که پیش از این هم اعلام کرده بودیم با عراق در امان در دوم ماه ژوئن بازی می‌کنیم و پس از آن باید راهی هنگ‌‌کنگ و ویتنام جهت مسابقات انتخابی جام‌ ملت‌های آسیا شویم. این پیچیدگی و فشردگی برنامه‌های اردوی تیم ملی اردن در عمان  دلایل دیگری برای عدم سفر به ایران جهت برگزاری بازی تدارکاتی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی