English

مهاجم عربستانی العین به ایران نمی‌آید

باشگاه العین امارات رسماً شایعات مربوط به درخواست این باشگاه از مقامات دولت عربستان سعودی برای صدور اجازه سفر ناصر الشمرانی به ایران را تکذیب کرد.​​​​​​​

مهاجم عربستانی العین به ایران نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری موج، تیم العین امارات دو هفته دیگر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم ذوب‌آهن اصفهان است. در همین رابطه شایعاتی مبنی بر درخواست باشگاه العین امارات از مقامات دولت عربستان سعودی برای صدور اجازه سفر ناصر الشمرانی مهاجم ملی‌پوش سعودی تیم العین به ایران مطرح شده بود، اما رئیس هیئت مدیره باشگاه العین در کنفرانس خبری‌اش این موضوع را تکذیب کرد.

غانم الهاجری در جمع خبرنگاران گفت: «تأکید می‌کنم که ممکن نیست باشگاه العین امارات چنین درخواستی را به دولت سعودی ارائه کند. ما به احترام تصمیمی که دولت عربستان سعودی مبنی بر عدم سفر ورزشکارانش به ایران اتخاذ کرده است، حتی اگر چند بازیکن غایب را در مسابقات مهم لیگ قهرمانان آسیا در اختیار نداشته باشیم، چنین درخواست غیر منطقی‌ را به دولت عربستان سعودی ارائه نخواهیم کرد.»

مهاجم عربستانی العین به ایران نمی‌آید

رئیس هیئت مدیره باشگاه العین امارات افزود: «تیم ما دارای بازیکنان خوب زیادی است که به توانایی‌ و مسئولیت پذیری آن‌ها در سخت‌ترین مسابقات قاره‌ای ایمان داریم و این بازیکنان انگیزه لازم برای رقم زدن یک نتیجه مطلوب در ایران و کسب جواز صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا را دارند.»

شایان ذکر است که از ابتدای سال 2016 میلادی، تیم‌های باشگاهی عربستان سعودی به دستور مقامات دولتی این کشور از سفر به ایران منع شد‌ه‌اند و مسابقات رودرروی تیم‌های ایرانی و سعودی طی دوسال اخیر در کشورهای بی‌طرف برگزار شده است.

با مصاحبه رئیس هیئت مدیره باشگاه العین امارات به‌نظر می‌رسد که این موضوع کمی وسیع‌تر شده و بازیکنان سعودی شاغل در تیم‌های باشگاهی سایر کشورها از جمله ناصر الشمرانی مهاجم ملی‌پوش تیم العین را نیز شامل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه