English

مهدی‌پور: حدادی‌فر از اسطوره‌های باشگاه است

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به حساسیت بازی فردا مقابل بنیادکار، گفت: امیدوارم هواداران ذوب آهن همچون گذشته ما را تنها نگذارند و با حمایت خود به عنوان یاردوازهم کمک کنند تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم.

مهدی‌پور: حدادی‌فر از اسطوره‌های باشگاه است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی مهدی‌پور در نشست خبری قبل از بازی مقابل بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: این بازی نیز مثل تمامی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سخت است. در بازی فردا میزبان هستیم و سعی می‌کنیم سه امتیاز را حفظ کنیم. از هواداران خود خواهش می‌کنم ما را تنها نگذارند تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم.

وی در پاسخ به اینکه کدام تیم را در این دوره از مسابقات در گروه خود بهتر دیده است؟ گفت: تمام تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت دارند خوب هستند. اما تیم العین در سه بازی گذشته شرایط خوبی داشته است. آن‌ها از لحاظ مهره‌ای و امکانات شرایط خوبی داشتند. ما نیز تلاش می‌کنیم بهترین بازی را ارائه دهیم.

مهدی پور که در ترکیب ذوب آهن جانشین قاسم حدادی فر است و از این نظر فشار بیشتری بر روی او است، تاکید کرد: حدادی‌فر از اسطوره‌های باشگاه است و کسی نمی‌تواند جایش را پر کند. او یک بازیکن منحصر به فرد است اما با توجه به وظایفی که کادرفنی به من محول کرده تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه