English

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:

لخویا تیم قدرتمندی است/ امیدوارم با دست پر از قطر برگردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه لخویا قطر تیم قدرتمندی است، گفت: برای لخویا احترام زیادی قائلیم، اما می‌خواهیم با امتیاز به ایران برگردیم.

لخویا تیم قدرتمندی است/ امیدوارم با دست پر از قطر برگردیم

به گزارش خبرگزاری موج، سیداکبر پورموسوی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با لخویا قطر اظهار کرد: فردا یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم و تلاش کردیم بازیکنان خود را برای این دیدار مهم و بزرگ آماده کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم بازی جوانمردانه و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم و با کسب امتیاز از این دیدار خارج شویم. ما برای لخویا احترام زیادی قائلیم اما می‌خواهیم با امتیاز به ایران برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اضافه کرد: به تیم لخویا بابت قهرمانی در لیگ ستارگان قطر تبریک می‌گویم و معتقدم که یکی از بهترین تیم‌های قاره آسیا هستند.

پورموسوی با بیان اینکه تیم لخویا تیم قدرتمندی است، متذکر شد: ما در دیدار رفت توانستیم در ابتدای بازی به گل زودهنگامی دست پیدا کنیم اما در ادامه تمرکز خود را از دست دادیم و گل خوردیم. در نیمه دوم نیز فرصت‌های خوبی به دست آوردیم اما با کم‌دقتی، آن‌ها را از دست دادیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای دیدار فردا عاشوری را در اختیار نداریم ولی امیدواریم پزشکان بتوانند شیرزادی را به این بازی برسانند.

تیم استقلال خوزستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا در قطر به مصاف تیم لخویا می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه