English

درخواست تیم ملی والیبال نشسته روسیه برای اردوی مشترک با ایران

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از درخواست تیم ملی روسیه برای برپایی اردوی مشترک با تیم های ملی والیبال نشسته ایران خبر داد.

درخواست تیم ملی والیبال نشسته روسیه برای اردوی مشترک با ایران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، هادی رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: بنا به درخواست تیم ملی روسیه، اردوی مشترکی با تیم های ملی الف، ب و جوانان ایران از تاریخ 18 تا 25 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود. این اردو فرصت خوبی است تا تیم ملی ایران پیش از مسابقات قهرمانی آسیا که در چین برگزار می شود، یک برنامه ی تدارکاتی را پشت سر گذاشته باشد.

رضایی خاطر نشان کرد: این تمرینات در تهران برگزار می شود و با توجه به اینکه تیم جوانان نیز پیش از سال جدید در یک مرحله اردو شرکت کردند، این اردو فرصت خوبی است تا توانمندی های آنها محک بیشتری بخورد.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در ادامه گفت: اولین رویداد برون مرزی تیم های ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان ایران در سال جدید مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین است که از 25 خرداد تا 3 تیر ماه سال جاری با حضور 8 کشور در بخش آقایان و 7 کشور در بخش بانوان برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات برای تیم های شرکت کننده به دلیل کسب سهمیه ی مسابقات جهانی 2018 هلند و نیز مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا،حائز اهمیت است. البته تیم ملی والیبال نشسته آقایان ایران به دلیل قهرمانی در مسابقات پارالمپیک، سهمیه مسابقات جهانی را دارد و تیم بانوان کشورمان باید از این رویداد آسیایی برای مسابقات یاد شده کسب سهمیه کند.

رضایی در پایان گفت: به زودی جزئیات مربوط به برگزاری اردوهای تیم ملی در سال جدید و نیز تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا در چین، اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه